♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er i uke 35 nå å har begynt å få syke vonde sammentrekninger i underlivet..D gjør skikkelig vondt- Er dette de berømte kynnerne?? Noen som vet?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 viss magen din blir helt hard, hard som en ball så er det kynnere ja..men viss det gjør så vondt at du ikke klarer med det så ville jeg ringt jordmor eller lege å hørt, siden du er kommer så langt.. mine kynnere kjentes først ut som småmenssmerter ikke så vondt men ubehagelig, men nå er mine kynnere ganske vonde..men ikke så vonde at jeg ikke klarer med de:) lykke til, ps er 36+3 uek
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Nei, jeg klarer med de jeg også..men magen min blir ikke hard nei..hmmm, d tenkte jeg ikke på...For d vet jeg at dn skal bli om d er kynnere...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 viss de blir veldig vonde burde du kansje ringe lege
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Kanskje dette bare er ungen som rører på seg helt nede mot skambeinet ? Har lest om endel som synes det gjør vondt når ungen rører på seg helt nederst i magen, dette er visstnok ligamentene som strekker på seg og når da ungen samtidig presser ned mot de, så skal dette gjøre fryktelig vondt.. Bare en liten tanke. Det kan være så mye, men det er det første som slo meg inn =)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Det kan godt være d anonym sa ja... For d er masse liv og ingenting som tyder på at noe skal være galt iallefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå