Gå til innhold

Dritt lei alle lurerier nå. (må bare syte litt idag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhhh... jeg er kun 3 dager over terminen,men tigergutt har lurt meg så lenge nå. Jeg vet jeg er mamma om max 10 dager,men allikevel... huff.

Fra igår til idag var vi på caming.. i går kveld fikk jeg harde kynnere med 10 min mellomrom i over 1 1/2 time.. noen kynnere kom tettere også.. men de var verken langvarige eller vonde så da teller de jo ikke. Derfor gikk jeg å la meg og de forsvant.

I natt var jeg oppe 2 ganger å tisst,begge gangene kom det masse slim, grønnfarget... men ikke noe blod eller noe.

idag har jeg bare hatt kynnere i ny og ne og mensvondt i magen og ryggen. Samt kraftig hodepine,mulig migrene. Tror kanskje jeg er på vei til å få en uvi også..

Nå er jeg sliten og lei... vil så gjerne få bli ferdig, å treffe gutten vår og få komme i form igjen.. har så sinnsyke plager med lysken.. det er det verste.. å ikke klare bevege seg skikkelig engang.

Sorry men noen måtte jeg syte ut litt til. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er lei nå.... sender deg en klapp på skuldern.

Skrevet

skjønner deg godt jeg! Har selv gått til Kolsås toppen i dag... vil ha baby snart kroppen sliter men det gikk faktisk utrolig bra å gå opp dit hadde med meg tre åringen så vi gikk sakte men kan sikkert ikkegå i morgen he he

Skrevet

Hei og velkommen hjem fra camping:-) Du var savnet her i gårkveld! Mange som trodde du var på føden også:-) hihi... Jeg har det likedan som deg, masse knallharde kynnere og kommet masse slim igår og idag... Har kommet mye slim de siste 3 ukene, men igår kom det liksom mer og idag har det vært MASSE! Er ikke på overtid enda, men nærmer meg:-) Menstermin 10.august og ul termin 27.aug, stoler egentlig mest på min egen, men håper hun kan holde seg inne til over neste helg. Skal i bryllup til broren min og han bor nemlig 50 mil unna!!! Ja, jeg er litt gal, men det er mobildekning stortsett hele veien.. Det er mitt 3. barn også og har ingen styrtfødsler bak meg så jeg tror det går bra:-) Er faktisk mer nervøs for at hun kan komme det neste døgnet, for sambo er på jakt og jeg er alene med 2 unger + dattera hans (hun drar til mamman sin ikveld da) Må reise med ferje til føden og har ikke barnevakt før i 9 tiden ikveld... så uansett hvor fødelysten og lei jeg er så må hun vente til i morgen!!

Skrevet

henger meg på og syter litt jeg også...4 dager over termin og mensmurringer har jeg hatt i tre uker. Blir jo utslitt før fødselen jo.. i dag startet dagen med et laaaaaangt bad for å lindre ryggen litt, men smertene er raskt tilbake gitt.

Vi får håpe det skjer noe snart. Kan banne på at det blir tirsdag når sambo egentlig skal sitte i styremøte hele dagen..hehe

Kom ut, kom ut lille gullgrisen min:) Helst med en gang er du snill. Blir mye mere kos når du kommer ut!

Skrevet

Åh så søte dere er.. jeg fant innlegget om meg fra igår kveld nå.. så kos å vite at man er savnet og at dere følger med.

Og som noen av dere sa der så har jeg hatt veer/rier/tullerier og masse kynnere flere ganger nå så jeg er forvirret over hva som er hva snart. hehe.

det er ekstremt slitsomt å gå slik.. jeg trodde ikke det skulle bli slik.. trodde jeg fint kunne gå på overtid. hehe men neida.

men jeg må si at jeg har egentlig ikke følt meg så ille frem til for noen dager siden... da kom liksom alt på en gang... mye nye vondter, lysken mye verre.. fødetryne til de grader, hodepine og generellt sliten i kroppen pga bekkenløsningen og av å ha en på 2 1/2 år her alene hele dagene.. jeg nyter virkelig helgene nå merker jeg.

desverre så holder tigergutten seg inne litt til.. jeg har siden jeg ble gravid hatt troen på en spesiell dato.. den 8 eller 9 august... men nå har jeg ingen som helst følelse.. føles ikke ut som om jeg skal ha noen baby engang lengre.. men jeg holder allikevel en knapp på den datoen... og om ikke annet så blir jeg jo satt igang den 15 kl 13... er jo noe å telle ned til.

Skrevet

Håper du slipper å telle så langt jeg da.. :)

Skrevet

Vi får satse på å føde samtidig Duracellgirl! hehe Hvem sykehus skal du på?

Ja, som jeg nevnte i går har du hatt masse "kødde-rier" og vi følger eeeeeekstra nøye med på deg...haha :) *S* Så når du blir borte en hel dag, så lurer vi jo selvfølgelig på om du føder vettu :)

Dessuten gleder jeg meg til vi får vite "overraskelses-navnet" :D

Skrevet

Hehe... ja det er jo koselig at dere føler med synes jeg da.

Jeg er jo super spent på dere andre også:)

Jeg skal føde på Lillehammer.

Tipper jeg og bobobaby føder samtidig for vi har så og si identiske svangerskap.... hehe.. men slå gjerne følge du også goldenticket.

ja navnet ja.... vi gleder oss såååååå masse til å få skrive den første sms meldingen ut til familie og venner om at gutten vår er født og hva navn og mål er.... ;) Og gleder meg til å høre hva dere synes om navnet også.. hehe.. spennende å få høre tilbakemeldinger på det synes jeg da.. mulig jeg er rar,men.

Skrevet

åååååååååå...... håper alle plagene går over snart og at bebisen din vil komme ut snart:)

masse lykke til og masse god bedring!

Skrevet

Ja, navn er morro, og tilbakemeldingene man får er vitkige :)

Inni magen min bor det en Thea. :) Har termin til tirsdag jeg da...så mye mulig du, jeg og bobobaby føder samtidig...haha, det hadde vært stilig!!

Skrevet

Nå er det på tide at knøttet ditt vil komme seg ut. Har lagt merke til deg i det siste. Jeg kom til å huske på noe min bestemor alltid la merke til på gravide som nærmet seg termin. Hun sa alltid nå er overleppa di hoven så nå føder du snart. Det stemte 3 ganger på søsteren min ihvertfall. Så inn på badet å sjekk leppa di du.

Skrevet

*hihi tar jeg selv i å kjenne på leppen i det jeg leser innlegget**

Jeg synes hele ansiktet mitt er hovnet opp... nesen ser jo ikke ut lengre og guuuuud så masse kviser jeg har fått nå de siste dagene..jeg har aldri kviser ellers... men nå..nå ser jeg jo ikke ut. huff.

Men jeg har hørt at kvalme og diare er kroppens måte å kvitte seg med avfallstoffer i kroppen før fødsel... kanskje kviser fungerer på samme måte... hem...

Håper du har den samme evnen som din bestemor,og at grunnen til at du har lagt merke til meg nå er fordi jeg skal i fødsel svært snart. hehe.

Krysser fingrene for at du har rett:)

Skrevet

Hadde ikke lege/jordmor sagt til deg at du helt sikkert kom til å føde før tiden? Så fjernt at de kan ta så feil da?

Skrevet

jepp det stemmer det.. men jeg har hele tiden vært uenige med de.. så jeg stoler mer på min egen følelse enn hva leger og jm har sagt.

Jeg har tatt mine forholdsregler pga dette legene har sagt og det har nok gjort sitt til at det har vært noen lange uker i sommer.. desverre.

Nå vil jeg bare ha ut tigergutten.. hehe.

Skrevet

Vi får håpe at vi kommer at gårde snart 1 dag over termin,krysse fingre og håpe Duracellgirl!!! er like lei av å vente jeg også.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...