Gå til innhold

Sjaman er det deg som .....


Anbefalte innlegg

Skrevet

i sommer har gått på intensiv kurs i regndans ??

Nå foreslår jeg at du setter deg ned i gostolen så skal jeg sende deg en samba skol kurs på dvd - pröv den så redder vi siste ukene av sommern :o) ha ha !

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har danset for solen og jammen har vi ikke hatt århundrets sommer her...deilig...synd dere sørpå ikke har kunnet nyte sommeren slik som oss...hehe

 

kan rope på sola for dere jeg...

Skrevet

Var det jeg visste - du har tatt ett par dansesteg for mye ute på brygga en sen sommer natt. Skamme seg Sjaman ;O)

Ser ut til at det blir litt sol her sör noen dager nå. Begredelige greier ,- tror storken flöy feil retning da jeg kom til verden for jeg skulle jo ett sted med sol og varme hele året :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...