Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 i sommer har gått på intensiv kurs i regndans ?? Nå foreslår jeg at du setter deg ned i gostolen så skal jeg sende deg en samba skol kurs på dvd - pröv den så redder vi siste ukene av sommern ) ha ha !
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 jeg har danset for solen og jammen har vi ikke hatt århundrets sommer her...deilig...synd dere sørpå ikke har kunnet nyte sommeren slik som oss...hehe kan rope på sola for dere jeg...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Var det jeg visste - du har tatt ett par dansesteg for mye ute på brygga en sen sommer natt. Skamme seg Sjaman ;O) Ser ut til at det blir litt sol her sör noen dager nå. Begredelige greier ,- tror storken flöy feil retning da jeg kom til verden for jeg skulle jo ett sted med sol og varme hele året )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå