Mosepjusk Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg har nå gått med delvis mensmurringer i snart en uke, spesielt i går og idag (4. og 5.. aug.) har jeg vondt. Har IKM 4. eller 5. august, men kjennes ikke ut som menssmerter heller. Tok en test fredag som ble negativ med en gang. Hva er sjansene for at jeg allikevel kan være gravid? Synes dette er veldig rart, og ganske bekymret... vennlig hilsen lille meg...
ippemo får augustbaby Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Da jeg var gravid sist så gikk jeg med mye mensmurringer og alle testene jeg tok ble negative. Men nesten to uker over ikm kom den første svaake positive testen... av og til produseres hcg-horomonet litt senere enn "normalt". Får du ikke mensen, så får du bare fortsette å teste deg hver 3. dag. Kanskje du ender opp med to streker til slutt? Lykke til! :-)
Mosepjusk Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Tusen takk for hjelpa, er så usikker på alt når man prøver for første gang - alt er så nytt, skummelt, men samtidig spennende... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå