Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Leste ett innlegg hvor noen foreslo det så fölger opp det spörsmålet. Hva synes du ? Jeg stemmer for fjerne den (men har aldrig hatt bruk for å väre anonym heller her inne da )
Ådæven Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Nei, hvorfor det? Folk kan jo bar bytt nick uansett. Det beste er å overse barnslige innlegg. Det er j et rop om oppmerksomhet ra enkelte her inne og dessuten kjedelig å lese
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Jeg som skrev det, for jeg syns det på Krangle. Den blir brukt til omtrent bare to ting der inne: 1. Skravlere som løper inn der og slenger dritt som de ikke tør å stå for selv. 2. Innlegg av typen "kan dere legge dette ut på skravle for meg?????" Så ser ikke helt vitsen..
Mrs. Bouquet Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Nei, av og tiler det noen som virkelig har bruk for den. De som slenger skikkelig skitt blir utestengt.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Ja den bør absolutt fjernes,, synes det er ganske uproft å ha en sånn funksjon,, særlig når du ser hvor mye tull den anonymknappen lager. Om man virkelig har noe å spørre om som er sååå pinlig så får man vel bare bytte nick for et øyeblikk. Tror nok folk har vankeligere for å skrive pis når de må signere med nick, selvom det ikke er det nicket de bruker oftest. Det er ikke anonymknapper på andre forum men det ser ikke ut som om det er noe problem.
Ådæven Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Jeg tror de som slenger med leppa og signerer med anonymknappen er purunge jenter med lte action i hverdagen. Hvis vi lar være med å svare på de innleggene kommer de til å gå lei ganske fort. Men noen må jo alltid svare de
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Jeg har vært på bim og dib i nesten 2 år nå og det ser IKKE ut til at de som signerer med anonym knappen er i ferd med å bli lei av å slenge dritt..
manonym Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Nei, god å ha om jeg skal spørre om noe som jeg synst er litt flaut=) Moderatorene (eller hva de heter) bør heller være mer aktiv.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Nå er det slik at de som er anonyme og motbydelige på krangle i høy grad kommer utenfra, dvs herfra, mens de som pleier å holde til der inne signerer med nick uansett grad av motbydelighet, med mindre de diskuterer med seg selv i mangel av noe bedre. Ser ikke at det er noen grunn til lå fjerne knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå