Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Kan man bruke denne hver dag?? Det er det eneste som hjelper i stumpen hans.Hvis jeg tar sink salve blir han bare rød med en gang!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Vi gjør i hvertfall det nå siden mini på 7,5 uke bæsjer så ofte (vi hører og lukter det ikke alltid og da blir han liggende med det litt og blir sår uten salve), men jeg liker egentlig ikke å brukde den så mye som vi gjør.
nutri Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 bør ikke brukes hver dag, for det er egentlig en eksemsalve. Har du prøvd A-creme, eller Aderma dermalibour? fås på apotek.
manonym Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Den skal brukes når du ser babyen din begynner å bli sår. Eller det gjør jeg heter det vel;)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Har du prøvd den gule vitapanen? Den virker godt mot sår stump her
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Takker for gode tips får nok gå til innkjøp av disse krememe og prøve de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå