Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å gi grøt til kvelds da lille gutt var 3,5 mnd. Det har gått kjempe greit, han har spist unna det han har fått. Nå er han 4 mnd. Det jeg lurer på er når man begynner med måltid nr. 2. Er det for tidlig enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å måtte begynne med måltid nr 2 bare 1-2 uker etter man har begynt med første måltidet, men er litt usikker i din situasjon, han er jo veldig liten enda da. Har du hørt med HS?

Skrevet

Jonas begynte med grøt til kvelds når han var 3,5 mnd og er nå blitt 4m nd. snakket med HS på fredag, og spurte når han kunne begynne med neste måltid, og hun sa at det kunne jeg bestemme selv. Men det er vanlig å la det gå et par uker før man begynner med neste måltid, har jeg hørt :-) Jonas skal iallefall snart få begynne med et måltid til :-)

Skrevet

Når du gir grøt da--gir du bare grøt, eller ammer du/gir mme etterpå?? Hvor mye grøt gir du i ett måltid?? er så usikker!!!

Skrevet

Æ gjer han litt mm først, så får han grøt (en porsjon 1 dl mme og 1/2 dl pulver) og om han vil ha mer mm etterpå, så får han det...bruker også å gi litt mm under måltidet (på flaske)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...