Gå til innhold

Sterke stikninger nedover... hva er egentlig det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke nedpress, men masse stikninger etter hverandre nedover... hmmm kan det være at hode endelig fester seg?? 39+5 idag... noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, har hatt dette i forrige svangerskap også, men ikke i nærheten så mye og så vondt som nå... Det er skikkelig vondt, sånn at jeg nesten ikke klarer å gå når det kommer! Hun ligger med hodet ned og holder nok på å feste det, men er usikker på hva dette er... Skal til jm imorgen og da skal jeg spørre hva det kan være! Husker at jeg spurte henne ifjor da jeg gikk med jenta mi, og da sa jm at det var modning av livmorhalsen og hodet som presset nedover som gjorde dette... Like etterpå gikk slimproppen. Nå har slimproppen min gått delvis og kommer fortsatt i deler...

Skrevet

har hatt det slik innimellom en stund nå. Fryktelig ubehagelig når det skjer, kjennes jo nesten ut som som babyen har tenkt å sparke seg ut. Kan i hvert fall ikke være at hodet holder på å feste seg, for her er det konstatert seteleie (der baby sitter med bøyde knær, og har både rompe og bein nederst)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...