Gå til innhold

kan man la være å diskutere aborterte foster her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, var dum nok til å lese de øverste innleggene, men skjønte fort at det ikke var lurt...har selv abortert et 12 uker gamelt foster en gang. Dette er for ømtåelig, og neste litt drøyt å diskutere her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med all respekt for tapet ditt.. Andre her kan ikke stå til ansvar for hvilke tråder du åpner.

Skrevet

Hei...

Eg ble nokså paff eg og da eg ramlet over innlegget du sikter til for å være helt ærlig..

Masse dårlige minner kom tilbake...

Men så tok eg meg i og tenke at det kanskje var ei som virkelig følte for å vite.. Med bakgunn i det så valgte eg og svare...

Det er tøft dette her og ein klare vel aldri glemme heller men syns det var litt sjokk og komme over det..

Skrevet

nei, klart ikke det..men aborterte foster kan være helt opp til over 20 uker...tenker spes på andre som nettopp har mistet babyene sine her inne!!!!!!!!!!!!!!!1

Skrevet

Ærlig talt, med all respekt for at mennesker har opplevd forskjellig her inne, så må folk få lov til å diskutere det de ønsker. Blir det for ille, så fåreslår jeg at du heller lar være å lese de innleggene som ikke passer.

Skrevet

Enig med Malin. Hvorfor kan man ikke spørre hvor de blir av? Jeg trodde de ble brukt til forskning jeg? Iallefall de som er frivillige aborter før uke 12? Rart. De blir vel ikke begravd på noen minnelund? Synes nesten det er snodig jeg.

Skrevet

Ville kanskje värt enklere om HI på innlegget vi her sikter til fortalte hvorfor hun ville vite ?

Makabert er det derimot at hun ber om bilder samt beskrivelser av dette !!! Det er i mine öyne helt sykt og börr holdes borte ifra forumet. Selve ? om hva som skjer med fostret som er abortert er helt legitimt i mine öyne

Skrevet

Eg har bare svart det samme som vi fekk til svar når vi spurde på sjukhuset vårt.. Veit ikkje om det samme skjer på andre sjukehus..

Asken blir lagt opp i en felles urne på minnelunden på gravplassen ved siden av vårt sjukehus..

Skrevet

Hønemor mistet sin gutt i 5 mnd nå rett før helgen, på en måte så aborterte jo hun, i alle fall så har hun nylig mistet barnet sitt på bare noen uker - dermed synest jeg at slike tråder er usmakelige!

Skrevet

Takk nussepus, det var akkurat dette jeg ville frem til.....

Skrevet

Det var måten hun stilte spørsmålene på som gjorde det så kvalemende. Ikke spørsmålene i seg selv.

Skrevet

Hvis slike ting ikke kan snakkes om og diskuteres så ville vi vært tilbake på 70 tallet...

Skrevet

Er det noe mer makabert å spørre om det finnes bilder av døde fostre som er abortert enn å legge ut bilder av sine døde fostere på nett da?? Synes ikke det jeg. Jeg vil helst ikke se noen av delene uansett hvor fine de er i uke 12, 15, 20 osv.

Skrevet

Det kan du si Stinkerbelle<3 men spörsmålet var ikke galt , men at HI spörr om bilder og beskrivelser inne på dette forumet er makabert.

Er vedommende (HI) i en situasjon hvor hun skal ta eller har hatt en abort så kan hun jo opplyse om at det er derfor hun lurer.

En annen ting er at slikt kan man google seg frem til om man önsker å se slikt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...