Mippen Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har veldig lyst til å ta en siste ul før vår lille prins møter verden. Vi fikk beskjed da vi var på ul i uke 18 at alt var bare bra og at han er en pen baby, men alikevel vil jeg så gjerne se han en gang til og forsikre meg om at alt er bra og evnt. kunne finne ut sånn ca. fødselsvekt og lengde. Vet noen om et sted som er bra, et sted de kanskje også har 4D, og som ikke er så altfor dyrt. Vi har vært på Balderklinkken et par ganger...men tenkte at hvis noen har et godt og trygt tips så tar jeg det imot med takk :-)
smillas Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg har dessverre ikke noen tips, men skal på vanlig 2D i morgen, da er jeg 29+5. Må bare spørre: hva er 4D ultralyd? Skjønner 3D, men 4D, har jeg aldri skjønt. Er det noe helt spesielt, det da? PS! Skjønner veldig godt at du vil se babyen, jeg er med på et prosjekt som gjør at jeg får hilse på hver 6. uke og jeg gleder meg veldig til hver gang. Får vite vekt og lengde og føler liksom at ting faller på plass etter hver gang.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Kan virkelig anbefale kvinnedoktor på nøtterøy, ikke veldig langt å kjøre fra oslo. Han er kjempehyggelig og flink. Koster 800 kr, og da får du med bilder og filmsnutt på dvd. Også kjempegreit å bestille time, kan gjøre på nettet.
Mippen Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 4D er film av babyen din :-) 3D bare i bevegelser...
Mippen Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 Takk for flott tips. Tror jeg faktisk skal prøve det stedet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå