Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som også har vondt i lysken?

Vet ikke om det er en idikasjon på noe eller om det er sånn det skal/kan være?

Er nå i uke 29 og den lille prinsen vår sparker og beveger seg ofte:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..bekkenløsing kanskje??

Skrevet

d har j å!!! supersmerter ...skikkelig vondt jooo.. går litt opp å ned men siste uka har vært voldsom... har spurt på forum og venninner som er ellr har vært gravide, og noen sier det kan tyde på begynnende bekkenløsning, andre at dem ikke kjente noe sånt... er på en måte helt nede i skrittet på meg, så d er nesten "ekkelt" mange ganger...er ikke kommet såå langt at noe helt skal begynne å skje ennå eller... tenkte å spørre jordmor på neste kontroll.. :o)

Skrevet

Har d bare av og til..men da knekker jeg riktig sammen..men så går d over igjen..så d er nok en bekkenløsning, men en lett en..hos meg altså..

Skrevet

Hvis det er det samme som jeg har så er det bekkenløsning. Har vondt i symfysen som er den fremre delen av bekkenet. Jeg hadde vondt her i flere uker før jeg kjente noe i resten av bekkenet. Snakket med jordmor og hun sa at det er helt individuelt om man har vondt fremme eller bak i bekkenet. Noen kjenner det også begge plassene.

Skrevet

Åh...bk...?

Det har jeg ikke tenkt på...

Er i uke 37, og den siste uken har jeg begynt å få vondt i lysken, som om det river når jeg reiser meg/strekker meg...

Hmm....

Skrevet

Tror ikke det er bekkenløsning jeg... Tror mer det er baby som er kommet lenger ned, å presser på nerver der nede når den beveger seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...