Gå til innhold

Kan ikke dra uten å si adjø =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/10004716

Kunne forsåvidt kun holdt til her inne, men velger å bruke tiden på enten et annet nettsted,eller kanskje mest fornuftig bare ta meg av huset.

;o)

Takk for alt det mange av dere har betydd for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lest linken og må si jeg ble paff!

At noen er ute etter andre her inne på dib har jeg skjønt for lengst...men det er jo fryktelig trist at du lar de "skyve" deg bort Northernlights! Vet at det er mange som har lært mye av deg, kanskje spesielt på skravle, som du jo har vært mest. Synes du skal tenke deg om før du lar taperne vinne!!!

Heier på at du om en stund kanskje kommer ruslende inn igjen, kanskje det er tid for litt pause, og at når du kommer i orden i nye huset kjenner savnet etter alle koselige stunder en kan ha her inne også:-)

Men jeg forstår deg også, når man blir personlig kan man fort få mye pes ja;-)

Men her inne på modne er vi snille med hverandre, så hjertelig velkommen er du - når som helst:-))

Klem fra meg

Skrevet

Ja,en pause hadde kanskje vært bedre. Men i mellomtiden er det andre som får gjennomgå, og uansett hva man gir av seg selv,så synes jeg det er så dårlig gjort å tråkke på noen.

Jeg vet siden her er mere "fredfull" enn andre forum, med voksne damer som bryr seg om hverandre.

Mulig jeg har godt av å slå av internet for alltid, men jeg må ha denne linken "hjem" til Norge,

=) Savnet er ikke så stort,da!

Skrevet

Trist om du forsvinner for godt. Synes faktisk at de fleste setter pris på deg og har respekt! Det er det ikke mange nick som har....

Skrevet

Så trist, men jeg skjønner deg jo. Hvorfor kaste bort tiden på et sted man får en masse dritt slengt etter seg.

Men håper du ser at vi er mange som setter stor pris på deg og.

Håper på videre kontakt=D

KLem!

Skrevet

Hei, Nordlyset... jeg håper du stikker innom og snikleser litt i ny og ne i alle fall.... og når det gjelder de anonyme innleggene, så må jeg egentlig smile. Jeg er enig med deg at det er en nitrist kultur bland noen av damene her inne, det har vi vel alle fått kjenne litt på, og denne gangen fikk du edder og galle fra et vesen ingen av oss har særlig respekt for, men vi vet jo ikke hvem de er... det eneste vi vet og ser Nordlyset, det er jo at hele greia bunner i Sjalusi. Missunnelse over at mange "vet hvem du er", og stoler på deg, og blir glad av at du finnes, både på ekte og her inne. Den formen for sjalusi, den kan komme ut på så mange måter, det du fikk oppleve er den simpleste og enkleste formen. Den formen som hører til enkle sjeler - enkle navlebeskuende sjeler, enkle enkle sjeler vi nesten kan sende en liten takk, det blir så deilig og luftig når det er gjennomtrekk ;-)

Men jeg skjønner godt at du lukker lokket for ei stund. Hvorfor skal man bruke tid på en datamaskin når det som skulle være hyggelig ikke blir det. Lese dritt om seg selv, skrevet av nek som aldri har møtt deg... det virker svært meningsløst!

Ha en god sommer videre!!!

klem fra

Skrevet

Kjære Northernlights!

Jeg har lest trådene du sikter til, og skjønner godt at du blir såret. Men jeg syns det er veldig trist at du forlater Dib. Den yngste sønnen min er noen måneder yngre enn din, og jeg har fulgt deg her fra Bim til Dib. Syns du kommer med fine innlegg og gode svar. Jeg har bodd et år i USA og har synes det har vært gøy å høre litt om ståa der borte:-) Mye der borte jeg savner.

Jeg håper at du tar deg en pause nå, og så sniker deg tilbake igjen. Kanskje med nytt nick?:-) Uansett lykke til videre for deg og din familie!!!!

Skrevet

Kjære deg!

Det var leit å høre, synes jeg! Det er for jæv.... at noen barnslige kranglefanter som har lite å gjøre, skal ødelegge for greie jenter.

Ta deg en pause du, og kom hit når du er på plass i nytt hus (med eller uten svigermor, he he). Velkommen tilbake skal du være :)

Klem fra

Skrevet

Hei NL

Dette synes jeg var trist lesning. Husker vi chatta litt på BIM, din sønn er 7 dager eldre enn min. Hadde vært kjekt om du kom tilbake hit til oss modne, her er vi bare greie med hverandre. Jeg synes du skal heve hodet ditt og tenke på at du har gjort en forskjell her inne. Du har kommet med gode råd og innspill, mange verdsetter deg høyt. At noen skal få ødelegge dette er veldig dumt. Ta med deg at mange setter pris på deg!!!

Ønsker deg lykke til med livet ditt, håper vi hører fra deg.

Klem

Skrevet

Det var trist å lese at du ikkje blir å finne her meir Northern. Men eg har full forståelse for at du reagerar på diverse innlegg. Håper at du stikker innom av og til, vi blir her nok ei stund endå... Håper at flyttinga har gått bra og at du får det toppers der du er no.

Lykke til for deg og dine i ny heim, klem fra vest!

Skrevet

Hei du!

Jeg så det stygge, ondskapsfulle innlegget på kranglesiden i morges, og tenkte at det der bryr NL seg sikkert ikke noe om - men samtidig så har vi alle en grense for hva vi kan ta imot, og særlig hvis ting er tøft på hjemmebane eller på andre måter i privatlivet. Vi vet bare ikke alltid når grensen nærmer seg, før det plutselig bare blir nok.

Jeg håper du ikke blir helt borte; jeg har alltid pleid å lese innlegg/svar fra deg når jeg kommer over det, og syns du virker som ei real, reflektert grei og oppegående dame som alltid har oppført deg skikkelig her inne(i motsetning til ondskapsfulle anonyme)!

Ta deg en pause, få det litt på avstand - og så kommer du inn til oss her på modne siden igjen når du er klar for det(vi er kjempegreie, men det vet du jo alt c",))!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...