Gå til innhold

Bullshit at bhgr ikke får ansatt assistenter nok ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hörer stadig i lokalavisen og i andre media at bhg sliter med å få ansatt assistenter (og ped leder - men det vet vi jo ) som er voksne og vil bli i stillingen.

Jeg er 37 år snart og har kontaktet flere bhg ang deltidsjobb - de har sagt at heltid er de int i meg, men deltids stillinger eller ringevikar da bruker de heller NAV (a- etat som det het för i tiden)

Jeg synes det er sprött att en som selv har barn, er voksen, ferdig m utdannelse, bestemt seg for att karriere er over (jeg har hatt en heavy karriere jobb siste 7 årene) jeg vil jobbe max 3 dager i uken med noe jeg liker og som gir mening. Istede ansettes vikar på vikar fra NAV som egentlig ikke vil jobbe i bhg - ihvertfall ikke lengre enn kanskje 6 mndr. (ser dette i bhg til dattern min også)

Dumt er det ! :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da bor nok du i feil kommune.

for slik er ikke praksisen her!

Skrevet

Kan så si - men bor i Bärum og lokal avisen kalger over at det ikke er lett å få bhg assistenter til å bli i stillingene . Det rekruteres vikarer fra NAV og vikarene blir ikke lenge. Må jo i mine öyne väre kjekkere for en bhg å ha en dame på 37 som vil jobbe med barn og har lagt karriere på hyllen kontra en jente på 19 som skal studere fra januar og bare vil tjene noen kroner mens hun tar ex phil, Men har vel noe med lönninger å gjöre og kanskje !

PS - Forstår at de tar menn/unge menn - för meg , men ..... depp ! Rart - er vel ikke så mange mödre på 37 som ÖNSKER å jobbe i bhg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...