Diva Muffin Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 De havner samme sted som amputerte bein og morkaker..i en ovn.
fikk en gutt Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 hvor stor er et slik foster?har den ben...fingre?...bare tenker høyt:)..bilder?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Huff nå synes jeg du er litt makaber ! Hvorfor i huleste vil du se bilder ? Ekkelt !!!
Diva Muffin Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Det kommer vel an på når man mister eller tar abort.. Det finnes sikkert masse mer eller mindre realistiske bilder på nettsider skapt av abortmotstandere.
Darth Vader Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Dette finner du ut av om du googler litt på nett selv. Dette er et følsomt tema for mange. Syns ikke vi skal legge ut linker og spekulasjoner her.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Det finnes haugevis med grusomme bilder av parterte babyer, abortert i uke 30 og slikt om du har interesse av sånt. På Youtube mfl finnes det også filmer hvor de har lagt på babygråt osv, flotte saker, nå kan du kose deg en søndagsettermiddag. *grøss*
Tone & Mari Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Hei.. Eg kan bare svare for kva som skjer på Haukeland.. Der blir aborterte foster lagt ned i en felles urne på minnelunden for barn.. To eller tre ganger i året blir den åpnet opp og det blir da lagt ned.. Dette skjer med foster som ikkje er gamle nok til å få sitt eget gravsted. Eg for min del syns den minnelunden er god og ha.. Det handler om verdighet og respekt for det som var starten på et liv.. Vi har opplevd og miste 4 stykker uten at vi ville det.. For oss er det godt og ha en slik plass og gå til..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 I forbindelse med min utdannelse var vi på et sykehus der vi fikk se et abortert foster i uke 12, lagt ned på sprit, med morkake. Dette er det vi så (ingen meninger her): Fosteret var omlag 5 cm fra hode til rumpe, 3 cm fra rumpe til fot. "Ferdig utviklet", med fingre, tær, hår, øyne, negler, ører osv. Hodet var stort, på størrelse med torso, men så ut som hodet til en baby. Lemmene var tynne, men fult utviklede. Kjønnsorganet var ikke helt ferdige, flere små folder som kunne tolkes til både gutt og jente (ifølge dna var dette en gutt). Fosterhinne og vann var naturligvis borte, men navelstrengen var omlag 5 cm, og morkaken på størrelse med en halv eggeplomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå