Gå til innhold

Jeg er også gravid!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i går morges med billigstrimmel og to streker kom med en gang, måtte reise til byen og kjøpe en "ordentlig" test også og tok den i dag: fortsatt gravid ja :) Er sååå fornøyd. Var min andre pp, men jeg har hatt helt merkelige sykluser og mellomblødninger (skyldes ikke p-pilleslutt da jeg ikke har brukt p-piller) så jeg har bare hatt to prøveperioder siden april! Kjente EL denne gangen og satset hardt da, he he. Det fungerte :) Etter min beregning er jeg da 4+3 i dag og termin blir 13. april :) Mine symptomer har bare vært den siste uka og var mensmurringer og endel stikninger. De siste dagene har jeg fått ømme pupper.

Sender babystøv til dere alle sammen og håper vi blir mange som får baby i 2008! **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, GRATULERER!! Kos deg masse med den deilige følelsen av å være gravid. Har selv IKM 7 aug, og venter spent :-) Suger derfor til meg masssse babystøv ;-)

Lykke til, og klem fra meg!

Skrevet

GRATULERER!!!!!!

Håper å komme etter med positiv test om en ukes tid, så jeg tar med glede til meg babystøv;-)

Kos deg med den nye spiren din:-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg trenger litt babystøv nå...

Skrevet

Gratulerer. Suger til meg babystøv og håper jeg kommer etter deg inn på 1.tri til neste helg.

Skrevet

suuuuuger til meg masse baby støv her:) lykke til håper jeg snart kommer etter

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DU ER:)

Kos deg med den lille spiren og den voksende magen.

klem..suuuuuuuuuuuuuuuuger til meg lit baby støv

Skrevet

Gratulerer så mye!!!=)

Skrevet

Gratulerer så mye, veldig nyttig at du skrev på symptomene du har hatt siste uken. Håper du får et flott svangerskap.

Skrevet

Gratulerer så mye, da går vi sammen inn på 1.tri! :) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Håper dere kommer inn på 1. trimester kjapt :)

Skrevet

Gratulerer! Så moro!

Fant ut at jeg også er gravid.. og har termin 14.04. Tenk nå kan vi følge hverandre! Blir moro å bli bedre kjent!

Skrevet

Gratulerer!!! Har også funnet ut at jeg er gravid, selv om det ikke er helt gått opp for meg enda.. etter kalkulatoren her, har jeg visst termin 16.04.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...