1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Testet i går morges med billigstrimmel og to streker kom med en gang, måtte reise til byen og kjøpe en "ordentlig" test også og tok den i dag: fortsatt gravid ja Er sååå fornøyd. Var min andre pp, men jeg har hatt helt merkelige sykluser og mellomblødninger (skyldes ikke p-pilleslutt da jeg ikke har brukt p-piller) så jeg har bare hatt to prøveperioder siden april! Kjente EL denne gangen og satset hardt da, he he. Det fungerte Etter min beregning er jeg da 4+3 i dag og termin blir 13. april Mine symptomer har bare vært den siste uka og var mensmurringer og endel stikninger. De siste dagene har jeg fått ømme pupper. Sender babystøv til dere alle sammen og håper vi blir mange som får baby i 2008! **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
vårblomst08 -Pelle kom 16/4- Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Så gøy, GRATULERER!! Kos deg masse med den deilige følelsen av å være gravid. Har selv IKM 7 aug, og venter spent :-) Suger derfor til meg masssse babystøv ;-) Lykke til, og klem fra meg!
snart-en-liten-spire? Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 GRATULERER!!!!!! Håper å komme etter med positiv test om en ukes tid, så jeg tar med glede til meg babystøv;-) Kos deg med den nye spiren din:-)
gleder.meg Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer! Jeg trenger litt babystøv nå...
løveprinsen <3 Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer. Suger til meg babystøv og håper jeg kommer etter deg inn på 1.tri til neste helg.
rosa78 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 suuuuuger til meg masse baby støv her:) lykke til håper jeg snart kommer etter
Lillegull og spiren Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DU ER:) Kos deg med den lille spiren og den voksende magen. klem..suuuuuuuuuuuuuuuuger til meg lit baby støv
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer så mye, veldig nyttig at du skrev på symptomene du har hatt siste uken. Håper du får et flott svangerskap.
Dizzie_mortil3 Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer så mye, da går vi sammen inn på 1.tri! Lykke til!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 6. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk alle sammen! Håper dere kommer inn på 1. trimester kjapt
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer! Så moro! Fant ut at jeg også er gravid.. og har termin 14.04. Tenk nå kan vi følge hverandre! Blir moro å bli bedre kjent!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer!!! Har også funnet ut at jeg er gravid, selv om det ikke er helt gått opp for meg enda.. etter kalkulatoren her, har jeg visst termin 16.04.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå