Mini nr 2 i mars Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har nettopp sittet og regnet i en svangerskapskalender for å finne ut når jeg evnt kan ha termin neste år. Er jo bare drømming, men litt artig da =) Satt inn forventet mens i løpet av høsten og fikk altså da se forskjellige terminer...Så hvis jeg f.eks skulle bli gravid denne pp, så vil det bli antatt termin 10. mai.. Som sagt er det jo bare drømming, men fikk et snev av realitetsfølelse! Skal jo faktisk prøve å bli gravide, og skal jo få en baby (forhåpentligvis!). Å som jeg gleder meg!!! Regner med dere andre gleder dere også? Skal bare nyte tida fremover nå!
JulieF*Victoria* Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei på deg Baby?Jatakk!! Hvis jeg kunne fått det som jeg ville, skulle jeg vært gravid for lengst. Jeg merker virkelig savnet etter å bli gravid, noe som er helt latterlig ettersom vi jo bare er inni 1 pp. Jeg har store problemer med å bare slappe av og "ha god tid", for jeg vil så inderlig NÅ! I første omgang får jeg jo bare vente å se om mensen min kommer til uka...gjør den det, er hvertfall syklusen min ok, selv etter å ha gått på pillen i mange år. Tanken på å måtte vente flere måneder bare på at syklusen skal bli normal, orker jeg ikke. Jeg vil ha pillen ute av systemet mitt for godt (for en periode hvertfall:)) Ha en fin kveld!
har4barn Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde egentlig termin for to dager siden.... men , hvis vi blir gravide denne pp'en, så får vi termin 20.april. Hadde vært koselig med et vårbarn da. Vi har bare vinterbarn fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå