Gå til innhold

grr!!!!!! i dag er det dagen da alt er gæli!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er trøtt, har nesten ikke sovet hele helga. natt til lørdag var pus syk, så han kunne ikke være ute, masa hele natta for det, også i natt ville ikke sønnen vår sove, så vi har vært våkne stort sett i hele natt også! er såå sliten nå! også er jeg 10 uker fra termin, og føler meg svær som en elefant, og værre blir det!! jeg har bekkenløsning og klarer omtrent ikke lee på meg.. (ikke rart jeg blir svær) huff!! vet jeg syter ille nå assa.. jeg er hjemme alene med knøtte på snart 1 år, som har ræva full av krutt! håper samboeren min kommer hjem snart og hjelper meg litt. også tilslutt da, så er det dårlig vær, selvfølgelig!! meldte varmt og sol, og hva er det, jo skyer og kaldt:( blæh!!

for å se litt lyst på det da, så er sønnen min usedvanlig bli til å ha sovet så lite i natt.. så jeg får slenge på et smil da:)

jahh.. det var dagens lille fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det! Jeg var allen hjemme,4 uker fra termin, i øsepøse regnet i to uker med min 2åring som også har krutt i ræva, hehe. Det var slitsomt!!! Veldig slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...