Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Dere med to-åringer, hva ønsket de/dere til 2-års dagen. Til gutt? Skal i bursdag, men jeg har ikke peiling.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 De absolutt beste lekegavene fra venner er slike lego-leker(duplo) . Biler, traktorer, motorsykler osv. Alder 2-5 år. Koster fra 40 kr og oppover tror jeg. Helt perefkt. Disse varer i evigheter, og er ikke slik plastleke som går i stykker etter et noen mnd. Gutten min på 5 år leker enda med dette, i tillegg til alle legoklossene osv. han har fått. Bygger tårn, lager garasje til legobilene osv. Viss han ikke har lego(duplo) kjøp en boks med dette, helt supert. Ca. 70 kr.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Det som er poppis her i gården er : duplo elias-båter filmer (elias, byggmester bob, postmann pat, o.l) små lekebiler (vet det står at de ikke er for barn under 3 år, men jeg velger å overse dette....) bøker også er han veldig glad i barneservise sitt (tror det heter prins og er laget av porsgrund porcelen)
ennaH Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Supplerer med et par ting her: * lydbøker (Thomas og Emma, Ludde) * Brio-tog(deler) dersom dette er populært * Klær * Fingermaling og ark * Barnebestikk * Badeleker * Dokke? Dokkeseng? Hvorfor ikke? Bøker er min absolutte favoritt. Men så leser min gutt (nå to og et halvt) sju-åtte bøker hver dag, da. For han var "Bø og Bæ"-serien en vinner da han var to, i tillegg til Thomas- og Emma-bøkene. Han begynte så vidt å interessere seg for Ludde-serien også. Den er storfavoritten akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå