Gå til innhold

Bursdagsgave til gutt 2-åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med to-åringer, hva ønsket de/dere til 2-års dagen. Til gutt? Skal i bursdag, men jeg har ikke peiling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De absolutt beste lekegavene fra venner er slike lego-leker(duplo) .

Biler, traktorer, motorsykler osv. Alder 2-5 år. Koster fra 40 kr og oppover tror jeg. Helt perefkt.

Disse varer i evigheter, og er ikke slik plastleke som går i stykker etter et noen mnd.

Gutten min på 5 år leker enda med dette, i tillegg til alle legoklossene osv. han har fått. Bygger tårn, lager garasje til legobilene osv.

Viss han ikke har lego(duplo) kjøp en boks med dette, helt supert. Ca. 70 kr.

Skrevet

Det som er poppis her i gården er :

 

duplo

elias-båter

filmer (elias, byggmester bob, postmann pat, o.l)

små lekebiler (vet det står at de ikke er for barn under 3 år, men jeg velger å overse dette....)

bøker

også er han veldig glad i barneservise sitt (tror det heter prins og er laget av porsgrund porcelen) :)

Skrevet

Supplerer med et par ting her:

* lydbøker (Thomas og Emma, Ludde)

* Brio-tog(deler) dersom dette er populært

* Klær

* Fingermaling og ark

* Barnebestikk

* Badeleker

* Dokke? Dokkeseng? Hvorfor ikke?

 

Bøker er min absolutte favoritt. Men så leser min gutt (nå to og et halvt) sju-åtte bøker hver dag, da. For han var "Bø og Bæ"-serien en vinner da han var to, i tillegg til Thomas- og Emma-bøkene. Han begynte så vidt å interessere seg for Ludde-serien også. Den er storfavoritten akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...