Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Usj, kjenner at det er en forkjølelse i anmarsj. Men det er ikke så mye man kan gjøre med det, er vel lite medisiner man kan ta mot det når man er gravid.
Erisa* Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Mot en forkjølelse er det vel uansett ikke mye man kan gjøre annet enn å drikke mye og slappe av? Får du feber kan du ta paracet, det anbefales vel egentlig. Men jeg kan gi deg mormors kjerringråd mot forkjølelse: Drikk varmt vann med sitron, jo mere jo bedre:) Hvis det blir for surt, så søt med honning eller sukker. Farmor sitt kjerringråd er å gurgle eplesidereddik. Det siste er jeg ikke sikker på om virker, men sitron-metoden bruker å fungere bra hos meg i alle fall! Og det er jo bare sunt for den lille, litt C-vitamin skader ikke:) Håper du slipper unna!
kokosyklus Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Sitronmetoden pleier å funke bra for meg også Pleier å slenge i ca 1,5 cm opprevet ingefærrot i tillegg. Det er så godt når halsen er sår og nesa er tett:)
Serial mom Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Kokt melk med masse svartpepper i skal være bra mot influensa-symptomer. Prøvde det en gang,og det ble ikke no mer ut av influensaen,men kan jo bare være tilfeldig. Dessuten tåler jeg ikke melk,så skal ikke bruke det trikset mer(får jo vondt i magen istedet!) Forøvrig smaker ikke melk med pepper så ille som det høres ut som.... Men melk og slim i halsen er ikke noen bra combo!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 skal teste ut det med sitron og vann,når jeg har sitronskive på maten eller i drikke så bruker jeg å spise opp sitronskiven så det blir nok ikke noe problem at det blir for surt.
Niem og Patrick Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Det er noe dritt Har vert sykemeldt i en uke pga bihulebetennelse.. Gleder meg til å begynne i jobb igjen på tirsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå