Ådæven Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Min datter er ca 17 mnd og gråter konstant nå. Jeg vet hun får jeksler, kan de være de som er så plagsomme for henne? Vi var på legevakten i dag for hun fikk feil penicillin av lege i går som mente un hadde halsinfeksjon, i dag sa de mandlene var nesten helt fine og at hun ikke trenger medisin. Men jenta vår bare gråter, raser og er misfornøyd. Hun tar hendene mye inn i munnen og kaster all mat hun selv tar inn på gulvet. Jeg er så rådvill, forstår ikke hva som går av henne!
SnupsaTupsa Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Det holdt på i uker og måneder når det var jeksler på gang på snuppa vår... Kunne være mange dager i strekk der hun bare var grinete, sint og sutrete. Ufattelig slitsomt og vanskelig. Føler seg maktesløs når man ikke kan hjelpe de, og man i tillegg blir utslitt selv. Håper tennene snart kommer igjennom, så du får den gode gamle jenta di tilbake!
Ådæven Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Hun er just sånn ja =( Ikke til å kjenne igjen faktisk. Hyler og bære seg for det minste, NEKTER å spise, drikker lite også. Jeg blir så frustrert av jeg ikke vet hva !!!! Fra morgen til kveld er det hyl hyl hyl, dette er 2 uka. 1 jeksel er kommet igjennom men hun er hoven i 2 til. Trodde ikke i mine værste fantasier at dette med tenner kunne være så vondt for de små. Hun lukter vondt i munnen også men legen sa det var noen som gjorde det når de fikk tenner??? Aldri jeg hørt før !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå