Gå til innhold

Fremkalle digitale bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har et nettsted å anbefale for fremkalling av digitale bilder? God kvalitet er viktig, nesten viktigere enn pris...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med www.eurofoto.no - rask levering, bra pris og kvalitet. Fått best i test mange ganger.

Skrevet

Gå på eurofoto.no :)

Der kan du laste opp bildene du har på pc`n.. 0,99 pr bilde.

Har nettopp gjort det selv, fikk over 300 bilder i posten etter kort tid :)

Skrevet

Jeg og bruker eurofoto. Kjempegod kundeservice. Og bildene blir skikkelig fine hvis du velger hvit kant rundt dem!

Ser forøvrig at Japan Photo var best i test sist, men jeg tror jeg holder meg til Eurofoto.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med www.postfoto.no

Akkurat nå har de sommertilbud hvor du får fremkalle til 50 øre stk..

Skrevet

bruker også eurofoto, er ikke fornøyd med fotoknudsen...

Skrevet

Jeg anbefaler å bruke Elkjøp...men synes nettsiden deres er litt komplisert. Det beste er å brenne bildene du vil fremkalle på CD, så ta den med i butikken....tar to minutter på den maskinen de har...og jeg fikk bildene mine (over 600stk!!!) på under en uke... De kostet i underkant av 1 kr per bilde (inkl.fremkalling...) Veldig fornøyd! :-)

Skrevet

Glem alt det de over her sier. Aker foto er det ENESTE som duger til å lage papirkopier av digitale bilder. De er slett ikke billige, men de lager fabelaktige kopier.

Mannen min er tidligere pressefotograf, og han nekter å bruke annet. Min beste venn, også, som er fotograf. Dersom du bor i Oslo/Akershus, holder Aker foto til i VG-passasjen. Ellers er nettadressa www.akerfoto.no

Skrevet

Postfoto gir kjempe bra bilder og har nå tilbud på framkalling:)

50 øre pr bilde

Skrevet

nfoto.no er også veldig bra og billig!!! Bare husk at uansett hvilken du velger så koster det samme pris på porto så fremkalle mange bilder på en gang i stedet for bare nånn hver uke.

Skrevet

hva med å kjøpe fotopapir selv og printe de ut hjemme.....det blir mye billigere enn å sende de av gårde :)

sambo lager julekort og andre bilder selv han :) sparer en del penger på det..og ikke er det vanskelig heller....

Skrevet

jeg er superfornøyd med fotoknudsen.no :)

Skrevet

Jeg har fått anbefalt pixum.no. Beste fotopapir, veldig billig også! Tysk firma men med norsk side!

Skrevet

Takk for alle svar!

vi har skriver, og skriver ut de fleste bilder selv, men når vi vil ha litt ekstra god kvalitet vil jeg overlate det til profesjonelle:)

Skrevet

Anbefaler Elkjøp... :)

på nettsiden kan du laste ned ett program slik at du også kan lage dine egne album elektronisk og akkurat slik du vil ha det...

Kjempemasse fine løsninger og det er bra kvalitet, rask levering og rimelig pris...

Lykke til

Skrevet

vil bare si

styr unna postfoto,

ja det er billig,

men bildene blir helt utrolig dårlige, de bruker ett program som skal gjøre bilder bedre, men det endrer kontrast osv, så om man har redigert bildene selv på forhånd blir de kjemestygge etter denne justeringen. kontrast og alt endres. papiret de benytter er også tynt.

flere andre bruker også dette programmet,

så vil man ha det slik man selv har redigert det må man gå i butikk og få de til å kutte ut auto korreksjonen.

på preus sin butikk her gjør de hvertfall det.

sikkert andre som gjør det også bare man spør.

pris er en ting,

men man får ofte det man betaler for her.

printing hjemme lønner seg absolutt ikke,

når man sender inn\ leverer i butikk fremkalles bildene.

dette gir de lengre holdbarhet.

printing er noe helt annet.

får legge til at vi er meget kritiske når vi leverer inn bilder da,

er de ikke topp er det og levere inn igjen.

Skrevet

tester sier at det ikke lønner seg å fremkalle mange bilder hjemme med å printe dem ut selv....anbefaler ikke det jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...