Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei alle sammen. Jeg har termin om fire dager og har siden klokka halv ni i morges hatt mer eller mindre konstante mensmurringer som menssmerter og kunne tenkt meg en paracet, men ingen rier. Hva tror dere? er det fødselen som er i ferd med å starte eller er dette bare modningprosessen som er i full gang?? Er så spent og håper det skjer noe snart. Har sendt sønnen min på to år til besteforeldrene for sikkerhets skyld
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 vet ikke dessverre, men lurer selv.. har 24 dager eller så igjen og av og til har jeg mensmurringer lenge.. også vondt i ryggen jeg TRUR det er modning eller festing av hodet - men jeg vet altså ikke dyttedytt mao
conney skal ha nr 2:) Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg er uke 36+3 og har i to netter nå hatt veldig menssmerter etterfulgt av harde kynnere, kjenner det oxo i ryggen, men det kommer å går uregelmessig, jeg tror kansje det er modning, men skal ta det opp med legen min neste kontroll som er på torsdag, viss jeg ikke føder til da...haha Jeg har hørt at modning kan gjøre ganske vondt.. Jeg venter i spenning:) Lykke til
Nordlys 06 og 07 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde mensmurringer i korsryggen i to uker før maseriene startet nå på fredag...Har termin i dag.. og enda ikke fått noen effektive rier!! Mensmurring kan være tegn på at fødselen er i gang, eller at det bare er modning på gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå