pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 og nå har jeg blitt hekta hehe http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html tror det er på finsk eller no....skjønner ikke bæret av hva som står i allefall...er det noen som kan hjelpe meg å se om det er flere språk i spillet eller er det bare et språk???
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 uh.. sorry.. men var det de der du max kunne vinne 7 kroner om gangen? De savner jeg.. lykke til
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 det 7 kr det meste man kunne vinne så var det 2-3-5kroner også hvis du går inn å ser så ser du om det er samme spillet vi snakker om
Kosel Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 jeg vil ha en sånn! savner de- har ikke spilt på automat omtrent siden de fortsatt stod oppe. hadde vært tøft å ha en sånn hjemme...
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 tror det holder at spille er på nett og ikke her hjemme live hehe hadde vel ikke gjort annet enn å spille om dagen om vi skulle hatt en slik i stua
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 å dette husker jeg fra 80 tallet, var skikkelig kult....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå