phantomet Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Nå spiser gutta lunsj...så har phantomet følgende plan. Kle på gutta og meg selv. Sette liten Måke i vogn. Finne frem liten sykkel, hjelm og hundebånd. Ta med junior, måka og stor hund til turområdet et lite stykke nedenfor her. La junior sykle, Måke heie og hund trimme... Dra hjem. Lage middag...Hva er fremdeles et mysterium... Lage te, drikke te, lage enda mer te.... Kose gutta! Bade gutta! Spise kveldsmat med gutta. Legge gutta! Så svisje over huset en halv time. Lage enda enda mer te. Se en film. Legge meg. Sove tungt når phantom-mannen er hjemme fra guttetur sent i kveld...eller kanskje ikke... *ler*
Tiggywinkle Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Høres omtrent ut som min søndag - minus hunden da:-) Hva vi skal ha til middag er også en gåte. Etter å spist ute store deler av ferien tror jeg matlagingsgenet mitt fremdeles har ferie.... Får vel stupe ned i fryseren og se hva jeg finner.
Karomamma Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Det høres ut som en meget god plan!!! Her i gården er de andre to ute og sykler mens jeg er hjemme. Ikke helt pigg i dag, litt sånn ubestemmelig hypokonderaktig... Jeg har lovet å lage middag da
Gummelillan Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Hadde dere vært tidligere ute så hadde du fått sjokk, kjære venn. For i dag JOGGA jeg forbi huset deres.... Når jeg kom på det nå så spørs det vel egentlig om jeg ikke bare har funnet enda en god unnskyldning for hvorfor også de siste kokosbollene egentlig hører til hjemme i maven min ;-)
Karomamma Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Hmmmm... glemte å spørre deg i går, Gummis, om hvordan det går med maratontreningen. Er det ikke i september?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå