Gå til innhold

Oktoberklubben se hit!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Hva driver dere med om dagen? Jeg sitter i kjipe-Bergen!! Her har det regnet i snart ett år! Håper sola snart kommer frem...

Må si det er merkelig at det er august allerede! Haha.. Snart gjør høsten sitt inntog, og alle venninnene mine kommer til å kjøpe alle de fine høst-klærne...

Hvilket plagg savner dere mest? Jeg savner jeansene mine.. Magen min er så langt nede at jeg ikke får igjen glidelåsen lenger på dem.. Men det er verdt det! haha.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt eg har forstått har Sotra fleire sol-dagar i løpet av eit år enn Bergen har, men eg synets jammen meg det har vore bra fuktig her ute i det siste og ;o)

Det eg savnar mest i klesvegen er alle t-skjortene mine, no når dei meg halvvegs ned på magen og lagar ein fin-fin glipp så eg kan vise fram alle strekkmerkene.

Rart å vere over på 3. trimester, plutseleg er det under tre mnd til termin. Håpar resten av svangerskapet går like fort som det har gjort så langt :o)

Skrevet

Ca 8 uker igjen her, skal ha ks så blir tatt litt før termin som er 13. oktober.

Huff, ja jeg savner de fleste av klærne mine...skjørt, små gensere m.v.

Synes også at det plutselig har blitt augsut og det nærmer seg virkelig...både spent/nervøs/gleder meg på en gang...førstegangsfødende, så det blir veldig rart dette her...

en annen ting: når venninner har vært gravide så synes jeg det går så fort...men føler selv at jeg har vært gravid utrolig leeeeenge. Fant det ut etter 3 uker..

Skrevet

Sitter å ser på regnet her også... Håper sola har lyst å titte frem nå i august så dagene kan gå litt fortere! Har vert hjemme stort sett hele sommeren etter oppfordring av lege så er nesten litt glad for at ferien er over. Gleder meg til å endelig å gå ut å treffe igjen alle de som har vert på ferie. :-)

Når det gjelder klær savner jeg alt! Gleder meg mye mye til å kunne handle vanlige klær igjen!!! Spesiellt nå når høstmoten kommer. Føler nesten ikke det er vits å handle noe før jeg har blitt mamma. Så gleder jeg meg enormt mye til å kunne gå turer og bevege meg normalt igjen! Det savner jeg. Har alltid vert aktiv, men har slitt med bl siden uke 11 og savner å svette litt. ;-)

Skrevet

..og her i trivelige trøndelag skinner faktisk sola i dag etter ei uke med regnvær! hurra! ikke så verst temperatur heller!

det plagget jeg savner mest er dongeribuksa mi,og det faktum å kunne ha på seg ei bukse uten at det glipper noen plass! disse graviddebuksene sklir så ned til en hver tid!

hehhe,ikke for ta fra dere motet her,men er ikke sikkert dere hopper rett i de gamle klærne etterpå da;o) de fleste vil nok slite med en liten bolledeig på magen hvertfall noen uker etter fødselen

Skrevet

Hei,

Er i Bergen jeg også. Solen (varmen) har tittet frem i dag, og det merker jeg fort på hovne ben. Prøver å drikke mye vann og er en flittig bruker av toaletten :)

Savner mest dongeri bukser og enkle t-skjorter / topper.

Regner ikke med å hoppe inn i gamle-buksene dagen etter fødsel, men håper at det ikke tar for lang tid..

Er en liten sjokolade-elsker da, men nå for tiden tenker jeg "alt blir bedre når jeg har født".. Hehe. Da skal jeg slutte å spise sjokolae (og annen mat m sukker), da skal jeg begynne å trene / gå på tur HVER dag. JADDA!!! Er jo lov å drømme.

56dager igjen i dag. Ser så vidt lyset i tunnelen, men synes det begynner å bli litt kjedelig å låne ut kroppen, men heldigvis så får jeg (vi) jo den beste presangen til slutt.

Ha en fin dag jenter, solen er vel fremme i hele landet i dag?

(skal skynde meg hjem til sofaen etter jobb og holde bena høyt)

Skrevet

Solen titter frem i Bergen!!! Sjokk!! haha.. Endelig... :)

Jeg kan tenke meg at jeg ikke får på meg jeansen min før kanskje til våren! Men som sagt, det er verdt det! :) Gleder meg til å treffe jenta mi...

Har noen av dere vært på reise i utlandet? Jeg skal til Paris en helg i uke 33... Shoppe litt "Baby-Dior".. hihi... Nei da, men håper å finne litt pene jente klær der.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...