Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=153898 Link til budsjett... jeg lastet ned, og prøvde å bruke det. Men får beskjed om passord når jeg skal taste inn tall. Er det fordi man må betale tro? Eller fungerer det kun som et forslag?? Hadde vært helt topp med noe sånt her i heimen!!
krabbetrollet Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ser ut til at dette arket er passordbeskyttet, ja. Jeg har laget meg et budsjett på egen hånd, litt lignende som det du linker til. Du kan jo ta utgangspunkt i dette budsjettet og lage ditt eget?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg kan dessverre ikke excel, så jeg får det ikke til.. derfor virket dette helt perfekt for meg :-) Kanskje man kan finne noe lignende andre steder? Kom gjerne med tips :-)
krabbetrollet Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Du KAN bruke dette budsjettet, men kan ikke redigere de grå rutene, kun de hvite :-) Summen av de hvite kommer i de grå rutene. Lykke til med budsjettet :-))
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ååå.. takk skal du ha. Skal se litt mer på det jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå