Tresnartfire Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg er veldig vant til å trene, og prøver nå å løpe annenhver dag. Får kommentarer om at jeg ikke bør trene for mye, og være forsiktig. Trodde det bare var sunt å være i aktivitet når en var gravid! Hvilke tanker har dere?
Erisa* Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Så lenge du er i form til det og ikke presser deg for hardt, men passer på å hvile godt etter treningsøktene, er det vel bare bra å trene! Eneste er at man skal unngå treningsformer som kan gi støt og slag mot magen, men løping er da vel helt greit? Kjempeflott at du klarer å trene så mye!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Det beste rådet jeg kan gi til noen noengang er å trene når man er gravid!!!
kokosyklus Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Har hørt at dersom man til vanlig jogger med svært høy intensitet kan det være lurt å justere dette litt ned nå. Ikke så lange turer i rolig tempo. Pga høy puls for fosteret. Leste det et sted, men det står mye rart overalt. Hør med jordmor:) fortsett å jogg så lenge du er i form til det! Jeg gjorde det til kvalmen tok meg, siden er det blitt litt tøy og bøy på yogamatta innimellom.
Tresnartfire Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Takk for svar! Får høre med legen/jordmor, men tenker nok at jeg kommer til å fortsette å trene så lenge jeg klarer. Synes det er så deilig å komme hjem og kjenne at jeg har fått brukt kroppen litt. Men det blir endel sofatid etter en treningstur. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå