Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ryddet og puslet i en time, og jeg er helt utslitt! Må ha en pause før jeg fortsetter. Flere som blir slitne av slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Puster som en hvalross bare av å henge opp en klesvask.. Og huset bærer sterkt preg av at jeg ikke er mitt vanlige energiske (nesten hyperaktive vil vel noen si...) jeg...

Skrevet

Henger meg på den jeg.. Har vaska kjøleskapet og holder på å rime av fryseren nå.. Har vaska badet og skifta på sengen, så nuh er det pust og pes her ja:).. He he.. Veldig uvant å ha det slik da jeg er vant til å ta alt i en smell, men litt viktig å kjenne på kroppen og nå.

Skrevet

Takk for denne:) Føler meg unyttig om dagen!

I går skulle vi gjøre noe koselig, så skulle gå en tur til byen. Gikk 10 min i nedoverbakke og måtte deretter hvile liggende på en benk i ca 30 min før jeg orket å gå hjem igjen. Så hvilte jeg 3 timer på sofa slik at jeg skulle greie kino klokken ni. Halvveis i filmen sank jeg nesten sammen, så sliten var jeg. Da ble jeg kjørt i bil til kino:)

Det er virkelig ingenting som skal til!

Skrevet

Slenger meg på her,skal INGENTING til for å slite meg ut! Om jeg er i byen en dag,og vasker/rydder litt neste dag,så har jeg to påfølgende dager med konstant kvalme og gjerne oppkast i tillegg... Er i uke 25,og er,pga dette,langtidssykemeldt ut sv.skapet(helt fra uke 12) :-(

Skrevet

Oi, det høres ut som meg elli-karamelli! Jeg jobbet 8 timers kveldsvakt på onsdag, det gikk supert. Var utslitt etter 4 timer, men ikke kvalm. På torsdag hadde jeg det ganske bra utover dagen, så ble med og tuslet rundt med en vaskeklut under et flyttesjau. Etterpå gikk mannen min og jeg ut å spiste. Var på dagvakt på fredag og gikk på en skikkelig smell. Fikk ikke gjort annet enn å sitte på en stol.. Kvalm i går OG i dag pga alt dette. STAS:) Er så vant til å være aktiv. Padlet to turer a 3 timer i sommer, det er alt. Blitt en trist sofasliter:)

Føler med deg altså! Dette er ikke artig!

Skrevet

Nei,det er håpløst! Er også vant til å gå turer,trene på gym og sånn,men selv en tur til butikken(400 m) er i overkant av det jeg orker nå! Har spydd til den store OL-medalje dette sv,skapet,så jeg holder meg med vilje litt ekstra i ro for å slipoe unna nye spykuler:-( Bare 3 mnd igjen,så skal det trilles langturer,trenes styrke og lekes med bikkje så mye jeg orker! :-)

Flott at du klarer å jobbe da,kokosyklus,så blir ikke dagene så lange og innholdsløse!

Skrevet

Hold deg i ro så mye du klarer:) Fint at du ikke presser deg for mye!

jeg skal jobbe halve dager fremover. Det tror jeg skal gå veldig fint. Blir min form for trim. he he!

Jeg drømmer om en bæremeis når ungen blir stor nok, så kan jeg gå lange rakse treningsturer i skogen. Har meldt meg på gravidyoga da, spennende å se om det funker eller om det blir spy og faenskap:)

Skrevet

Har lært å porsjonere ut energien(det lille som finnes!),så det går stortsett greit!

Hjelper nok å arb. bare halvparten,du kommer til å merke stor forskjell! Jeg jobba bare 3 t. dagen,så hadde ikke noe å halvere!

Oi,yoga og greier! Er så støl og sliter med å "være rolig og avslappa,konsetrere meg om å være i bare nuet...",så hadde nok syti og bært meg verre så jeg skulle vær i fødsel,så tror dem hadde kasta meg ut av et sånt kurs,he-he!

Bare ta det i ditt tempo,og stopp når det føles ubehagelig,så kommer du deg nok igjennom yoga-timene uten å ta spypauser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...