Niem og Patrick Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 off ja.. eg har så lyst på 'skikkelig' middag.. Men blir lite når sambo e bortreist på jobb.. Kanskje eg ska snika meg opp te mamma å sjå ka hu har
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Vi skal ha marinerte koteletter, med ris og salat + saus.
temi & keli Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Mamma'n min er på hytta, så det funker ikke her i huset.. -men jeg har også lyst på "ordentlig" mat... Blir småfrustrert av å være så matlei!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ta en titt på matprat, om det er noe som frister....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 eg holde på å lage komler / raspeball / klubb/ potetball..... av ferdig komlemel- jammi med pølse og kålrabistapp til. er skikkelig vintermat, men slik været er om sommeren nå passer det likevel...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 har ingen anelse. blir nok noe med laks eller kylling siden jeg har så mye av det i frysen...
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 tror sambo skal lage pizza i kveld,nå skal vi snart på kaffe og kaker til mine foreldre......
Skuddårsmamma=) Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Sambo har lovet hjemmelaget pizza her også. Det blir godt!! =)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 det ble spansk kyllinggryte med potetmos. kjempegodt, er stapp mett nå!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Vi har vært ute å spist sushi, jeg tok fritert scampi siden jeg ikke tør spise rå fisk nå Det blir mye fisk, sushi og pasta om dagen fordi tyngre mat gir meg skikkelig halsbrann om natten:(
temi & keli Skrevet 5. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2007 Tror det blir pastaform med creme fraice og snøfrisk her, jeg.. Pleier egentlig tacokrydre den, men det har jeg ikke lyst på idag, så da får jeg krydre med noe annet.. Begynne snart, kanskje? )
eirin20 Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 er på jobb til kl 18 og kjæresten skal muligens ut i dag.. hmmm... blir vell å varme noen pizzabiter fra fryseren:P
Erisa* Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Her blir det Toro blomkålsuppe med litt ekstra blomkål oppi, og lyst brød til. Mannen min sover etter nattevakt, så han vil bare ha noe lett. Jeg vil ha middag til skikkelig tid, samtidig som han vil ha frokost, så da blir det er slikt kompromiss:) Ellers har det gått mye i Findus-produkter med nypoteter og gulrøtter i det siste, og fiskekaker som svigerfar har lagd. Godt med fisk, er ikke så glad i tung mat jeg heller for tiden.
kaur *har født!* Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 laks med poteter, agurksalat, salat, rømme og saus... gleder meg :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 her blir det gratinert tortelini i krydret ostesaus, med salat og hvitløksbrød på siden! mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå