Gå til innhold

Ekstypene mine på brudebilder her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, nå må jeg bare si det. I fjor og i år har jeg sett brudebilder av ekstypene mine her inne. Joda, det var på gymnaset så det er maaaange år siden (er over 30 nå), men likevel.

Synes mange her inne blir litt VEL personlige med å legge ut bilder osv. Er tross alt over 5000 av oss her inne til enhver tid. Er jo alltid noen som kjenenr en, eller vet hvem en er. Personlig liker jeg å kikke på andres babyer og brudebilder :) men kunne ikke tenke meg å legg inn bilder av meg selv og mine her inne.

Iallefall var det veldig koselig å se igjen en gutt jeg var sammen med lenge på gymnaset. Etter gymnaset flyttet vi hvert til vårt, og har faktisk ikke sett han siden. Aner ikke hvor han bor eller noenting.

Da er det faktisk litt spesielt å se han her inne. Sånn fra intet. Satt og leste noen innlegg og plutselig DER var han:)

Selv om jeg er sambo og har to barn, gjør det noe med en, det rører en i hjerte faktisk å se en personen en var veldig glad i, i en periode i livet da alt er bekymringsløst og fantastisk :-)

Følelsene kommer litt tilbake, en mimrer litt og tenker tilbake på den gode tiden. Uff, alt det rare vi fant på, alle rare steder vi ahdde sex(sorry) og alt det er. Ja ja.

Men er mannen MIN jeg elsker, men gøy å mimre litt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er jeg VELDIG glad jeg ikke har brudebildene mine her inne i allefall:p

Skrevet

Jeg har sett brudebildene dine, tillab :P

Skrevet

Hehe, fikk faktisk en henvendelse fra venninna til en "sommerflørt" av mannen min på BiM. Ubehagelig:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...