MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei Min kjære og jeg lurer på om jenta vår skal få seg søsken...vi har tenkt å begynne prøve i midten av august..Med jenta vår ble vi gravid med det samme, ikkje sikkert det skjer denne gangen, men om det gjør det så er jeg noen uker på vei i slutten av september. Problemet er da..hva sies det om å fly når man er litt på vei?? Skal nemlig på en liten flytur i slutten av september....Noen som vet?? Kan jo nevne at i forrige svangerskap var jeg frisk som en fisk... Takker for alle svar!!
Mille** Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ingen problem å fly når man er gravid. Kun på slutten av svangerskapet det er restriksjoner på å fly. Lykke til med prøvingen! )
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Puh!!Hakje lyst å utsette prøvingen lengre, så dette var en lettelse og høre....!!!!Var min kjære det som var usikker, så ble jeg det!!!Takk for svaret!!!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 æ va å flydde 3 gang før æ veste æ va gravid å 3-4 gang etter æ fant det ut! vel .. han e veldi klåfingrat men trur ikke det har nå me det å gjøre. he he
FrøkenSprøken Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Bare fly du! Er ikke farlig i det hele tatt. De siste ukene får du ikke fly, men det tror jeg er for flyselskapet sin sikkerhet og ikke din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå