Gå til innhold

tidlig i graviditet og flytur....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Min kjære og jeg lurer på om jenta vår skal få seg søsken...vi har tenkt å begynne prøve i midten av august..Med jenta vår ble vi gravid med det samme, ikkje sikkert det skjer denne gangen, men om det gjør det så er jeg noen uker på vei i slutten av september. Problemet er da..hva sies det om å fly når man er litt på vei?? Skal nemlig på en liten flytur i slutten av september....Noen som vet??

Kan jo nevne at i forrige svangerskap var jeg frisk som en fisk...:)

 

Takker for alle svar!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problem å fly når man er gravid. Kun på slutten av svangerskapet det er restriksjoner på å fly.

 

Lykke til med prøvingen! :o)

Skrevet

Puh!!Hakje lyst å utsette prøvingen lengre, så dette var en lettelse og høre....!!!!Var min kjære det som var usikker, så ble jeg det!!!Takk for svaret!!!

Skrevet

æ va å flydde 3 gang før æ veste æ va gravid å 3-4 gang etter æ fant det ut!

vel .. han e veldi klåfingrat men trur ikke det har nå me det å gjøre. he he

Skrevet

Bare fly du! Er ikke farlig i det hele tatt.

De siste ukene får du ikke fly, men det tror jeg er for flyselskapet sin sikkerhet og ikke din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...