Gå til innhold

Haukeland rundt 23. august?


Barbamaman

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det mange her som trur de kommer til å holde meg med selskap på kvinneklinikken om noen uker? Enten på storken eller på føden, jeg klarer i alle fall ikke å bli enig med meg sjøl om jeg vil ha full smertelindring eller om jeg vil ha familierom etterpå. Sykt at man skal måtte velge!

Er så spent på hvordan fødselen kommer til å gå! Har hatt et ukomplisert svangerskap på alle måter, men gruer meg noe vanvittig til selve fødselen. Huff! Og for hvert innlegg jeg leser her blir jeg bare mer og mer rørt! Skal ingenting til før jeg begynner å gråte, men om det er av glede eller tristhet eller hva, det aner jeg ikke.

Men nu nærmer i alle fall terminen seg med stormskritt. Atten dager igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!

 

Har termin noen dager etter deg...30 august. men kan jo hende vi treffer på hverandre? Tror jeg har bestemt meg for Storken....Selv om jeg enkelte dager stusser litt over det når jeg hører om smerter etc. Jaja. Jeg har også hatt et nærmest ukomplisert svangerskap og ser med skrekkblandet fryd frem mot fødselen og tiden etterpå......Aner jo ikke hva jeg går til;) Gruer meg samtidig som jeg gleder meg enormt til babyen kommer og til å få kroppen min tilbake.... Lykke til videre! Kanskje vi møtes..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24 august. Tenkte à fòde pà fòden, tror jeg vil ha epidural og hàper pà à bli overfòrt til sykehushotellet etter pà.

Bàde kvir og gleder meg til fòdselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...