strekkmerketrollet Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 stakkars sambo.... jeg kan tende på alle plugger for alt og ingenting! Å blir superstressa og hormonell av småting...! Å etterpå blir jeg sittendes med verdens dårligeste samvittighet Han har da ikke fortjent å måtte deale med dette.. jeg har jo ikke kontroll på hormonene for fem flate øre! hehehehe...uff... slik var det ikke forrige gang! Er dette noe som kommer sterkere for hvert svangerskap mon tro??
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Dette er mitt første og jeg har veldig kort lunte....men spesielt overfor folk som irriterer meg...men sambo har vel merket litt han og...eh... Det går snart over!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg stemmer i. Vært ganske bra i en mnd tid nå, men nå kjenner jeg at det ikke alltid er like klart oppe i hodet. I går skulle jeg ut å handle, spurte om han ville være med - men ga samtidig uttrykk for at jeg ønsket å dra alene. Dro alene, og ble rasende når jeg så en annen høygravid dame på SmartClub som fikk hjelp av mannen sin til å handle. Da var det plutslig ikke greit at mannnen min ikke var med. I dag sa jeg at jeg skulle vaske badet, mens han tok det andre. Mitt forslag. Men klarte fortsatt å bli forbanna fordi han ikke gjorde det...Må snart bli normal:-)
dårligfantasi Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 hehe .. bra det er flere.. senest i går , sa jeg at jeg skulle på butikken . sambo spurte om han skulle være med, nei sa jeg .. tok på meg sko og han gikk ut med hundene . når han kom inn igjen , satt jeg på sofaen (hadde ikke kommet meg på butikken ennå). spurte igjen om han skulle være med.. jeg sa nei og at jeg ikke skulle på butikken .. endte med at han måtte dra og handle det jeg ville ha , og jeg grein .. hehe
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Jeg sitter ofte som ett stort spørsmåltegn for tiden også...i USA sier de mot slutten at babyen suger til seg av hjerneinholdet ditt!!! Må vel være det samme som ammetåke tenker jeg...for den har alerede begynnt her også den korte lunta ved siden av......bra min samboer er av det rolige sindige slaget.....
strekkmerketrollet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 gud så bra at det ikke bare er meg ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå