Skravlemamman Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Min beste er vel at jeg alltid er blid, min dårligste er vel at jeg er fæl til å avbryte andre( huff , men det jobber jeg med.....blir alltid så ivrig)....
FrøkenSprøken Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Min beste egenskap er at jeg alltid tar vare på folk rundt meg, og er flink til å godta at de selv skal ta sine egne valg, uansett om jeg synes de er dumme, så støtter jeg de, for bare de selv kan vite hva som er best for dem. Min dårligste egenskap er at jeg har alt for lett for å tolke ting negativt, og at det dårlige humøret jeg får når jeg blir lei meg ofte går utover de rundt meg.
hit og dit Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Beste: prøver alltid å se positivt på ting, livet, personer, situasjonen etc. Mottoet er at alle har nåke fint og positivt med seg. Andre motto er: vi tar livet som det kjem, ikkje nødvendig å bekymre seg for mykje. (ja det funka bedre før eg blei mamma, no er eg bekymra for alt) Verste: er så hissig, hoi, fort opp og fort ned. Har blitt pålagt av sambuar å jobba litt med dette, og har blitt bedre. Eg har og ein tendens til å isolere meg.
Vrimle Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Beste: Jeg har ikke fordommer mot folk og synes det er bra at folk for uttrykke egene meninger å ta egene besluttninger og valg, selv om jeg selv ikke er enig i dem. Jeg støtter folk som har det vanskelig, ser ikke ned på folk på gata osv.. Dårligste: Jeg tar til meg alt for mye. Ting folk sier som de ikke mener som noe negativt kan jeg sitte å gråte og være lei meg for..
nickoline og supermann Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 jeg har mange positvet egenskaper........ snill, blid, inkluderende, omsorgsfull, ler masse......... men jeg har likevel et bra temprament og blir jeg sint nok, så høres det........ prøver å dempe meg da, men det er vanskelig. glemmer det når jeg blir sinna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå