'utakknemlig bitch' Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 På nettet? www.qxl.no har en del, hvertfall pleid å ha.. og så hender det de har knalltilbud på elkjøp, expert osv..
nickoline og supermann Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 jeg kjøpte på gardermoen. 400 kr for et som lagrer 1000 bilder. husker ikke sånne gb og sånn jeg. synes ikke det var så dyrt jeg....
happybirthday Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Nå får du stort sett minnebrikker på 1GB til maks et par hundre kroner, og det er jo forsåvidt en grei pris, syns jeg. Det er vel og merke med normal lese/skrivehastighet. Dersom du skal ha Extreme III som er 20mb/s, så blir det litt dyrere, da.
1881 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Har selv kjøpt på mpx.no og vært fornøyd, de er i alle fall rimeligere enn på vanlige fotobutikker, og de har merker som er kjente.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg kjøpte på Claes Olsson, det var billig og bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå