Gå til innhold

Hvor fort glemmer de puppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal avvenne min gutt på halvannet. Vi koser oss med ammingen begge to, men vi får en liten til om fire måneder, så nå får det være slutt. Jeg ammer bare om morgenen og når han kommer hjem fra barnehagen. Morgenpuppen skal gå greit å kutte bare jeg ikke er lat, men står opp med ham med en gang han våkner. Ettermiddagspuppen, derimot, tror jeg han vil mase mer om. Noen som har vært gjennom det her og vet sånn ca hvor lang tid det tar før han skjønner at nå er det slutt? Gruer meg litt til at han skal sutre og bli lei seg fordi han ikke får... og håper det går fort over.

Han har sovet over hos besteforeldrene flere ganger og vært borte fra puppen i ca to dager og det er iallefall ikke nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk kjempebra med avvenningen her! Hun klaget et par kvelder etter at hun måtte legge seg uten kveldspuppen, men så var det tyst. :-) Er faktisk veldig overrasket over hvor bra det gikk. Jeg tror hun glemte puppen kjempefort. :-)

Skrevet

Her ble det tomt i puppene for 2.5 uke siden, og snuppa på 15 mnd har ennå ikke glemt de...:( Hadde det vært opp til meg hadde jeg ammet lengre, og jeg synes det er sårt når hun smatter og sliter i genseren min.....:(

så hvor lang tid det tar , har jeg ingen anelse om...

Skrevet

Oj, 2,5 uker er lenge... Gruer meg:(

Hvorfor skal du ikke amme lenger?

Skrevet

hun sa jo at det ble tomt i puppene, og hvis det hadde vært opp til henne ville hun ammet lenger... =)

Skrevet

Her i huset tok det faktisk en 4-5 uker før det ble slutt på at jeg måtte sove med t-skjorte så barnet ikke skulle lete frem puppen når vi hentet han inn til oss om morgenen. Dte ble litt gråt i begynnelsen, når han lyste opp av glede ved synet av puppen, slengte smokken, og ble avvist :/ Det gikk fort over altså.

Men nå har det gått en tid, og han husker helt tydelig ikke hva de greiene der skal brukes til lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...