babyprincess Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 lurer på om en kan tyde noe utifra stor eller liten aktivitet fra babyen i magen. Jeg følte de første boblene i uke 16, deretter følte jeg sparking fra uke 18...! Føler det ca 10-15 ganger dagen. Ca 7-15 spark hver gang. (kan en for eksempel si at hun blir aktiv, eller kan det ha sammenheng med evnt sykdommer el?) Redd for sykd... takk for svar:-)
babyprincess Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2007 ingen som vet? Har tenkt adhd jeg!?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Noen babyer er veldig aktive i magen, andre ikke fult så aktive... Alt er normalt. Syns ikke du skal tenke mere på dette:)
Birthen Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Min første var helt turbo i magen, men sov masse masse når hun ble født. Er 7 år nå og en rolig jente. Nummer to derimot.. Han var rolig i magen, men er en liten turboprins på 4 år nå. Ikke i ro fra han står opp til han legger seg.. (Men ikke sånn at vi bekymrer oss altså.) Så ikke bekymre deg for det! :-)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 e 26 uker no og har kjent mye sparking med denne ongen enn med forje, som va veldig lite. pappaen kjente spark 1 gang med førsteman, men denne graviditeten har han kjent det mange ganger og sett det flere ganger. så det e nok stor forsjell, trudde at det va unormalt med så lite liv, som med første,og va meir usikker da enn no, hadde aldri ribbens spark med første ,men har hatt det allerede med nr 2. Men nr 1 va født va ho frisk og flott, men har vært veldig aktiv. Satse på at nr 2, som e aktiv i magen blir rolig utenfor he he he he Alt e nok bare væl med den lille skal du se, våre barn e så forsjellige som folk ellers, vær bare glad du kjenne mye liv det e nok et godt tegn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå