Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har dere ikke verdighet? Sitter der og gafler i dere mat og sjokolade, deretter tyr dere til piller som dere griner dere til hos legen. Vi andre normale mennesker må kontrollere oss selv, det burde dere også lære dere! Mosjon og sunn mat, telle kalorier. Da går man ned i vekt, vet dere. Hvis dere ikke gidder det fortjener dere å være feite og stygge.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Binære strukturer som "vi normale-dere feite" er en utrolig nedslitt hersketeknikk.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 De har hvertfall kur mot fedme, mens mot idiotiske mennesker som HI er håpet ute.
Mieliten Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 det er vel ikke å fornekte at "oppskriften" for et sunt liv og god helse, er trening og et variert, sunt kosthold. klart man kan unne seg noe godt innimellom, men alt med måte...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 haha. jeg er en av disse feite som griner til meg piller hos legen.. og er ikke redd for å si det . men hva i helvette vet du om hvorfor jeg er feit..?? er du synsk? jeg har prøvd forskjellige prevensjoner, og gått opp 10 kg på hver av de... som jeg aldri klarte å gå ned igjen.. så feite lille meg vraltet den feite ræva mi til lægen.. og tenk.. der fikk jeg hjelp!!! hadde det vært piller mot idioti,feighet(siden du signerer med anonym) og lite iq, hadde vell kremt.. du? stått først i køen.. ?? blir provoser av dummhet som det du og mange andre viser.. jeg jobbet i butikk, og hver jul, påske og andre høytider kom de perfekt tynne menneskene inn i butikken, og handlet ei handlevogn med snop og usunn mat. for så å trene som tullinger resten av året.. er det så sunt da?? har ei vennine som er tynn som ei flis, men hun stapper i seg myyyyye mere dritt enn det jeg gjør, og hun hater å trene, så det gjør hun ikke.. forklar den du anonym..
Anne-B. Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Tja, jeg veit ikke. Legen min vil prakke på meg piller når jeg er ferdig med å amme nestemann, men jeg vil ikke ha, jeg vil heller fortsette å spise sunt og ta opp treninga igjen. Kanskje det er du som er legen min? Gjør du sånt bare for å føle deg ovanpå eller? Slask.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Med mine 95 kilo er jeg nok klart innenfor hva du vil regne som "feit"... Og jada - jeg tyr til piller! Nærmere bestemt levaxin, siden skjoldbruskkjertelen min er ødelagt av stråleterapi og stoffskiftet mitt derfor er rimelig rævkjørt. Noe mer du lurte på?
prebs Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Vanvittig bra svart, sug lut! (Hikster av latter.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå