Gå til innhold

ammer mer om natten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp! vi har kommet inn i en dårlig vane...

Gutten vil ha mer pupp om natten en om dagen, våkner hver andre/tredje time for mat, kanskje han får oftere også for jeg har gitt opp å legge han i egen seng, siden det er så tungvint å stå opp og hente han hele tiden, så nå ligger han bare hos meg.

Han er forresten 4mnd, og jeg har så vidt begynt å introdusere litt grøt for han på kvelden, uten at han har spist noe mindre på natten av den grunn! Det ser ikke ut som han liker det...

Hvordan skal jeg klare å snu dette igjen da? Jeg går rundt i tåke om dagen, er såååå trøtt pga lite søvn....:)

Noen som har noen råd, eller opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minstegutten min er 6 mnd og vi opplever litt det samme om dagen.

Han vil nesten ikke ha pupp om dagen. Han skal ha med seg alt som skjer og det hjelper ikke at jeg setter meg et rolig sted.........

Så da har han begynt å våkne 3 timer etter legging for å spise litt....

Igår f.eks la han seg kl 19.00.

Fikk mat kl 22, 03.00 og 06.30. Så sov han videre til 9.30.........

Så nettene hans er jo supre egentlig de. Bare litt kjedelig at han har begynt å våkne før vi legger oss.

Det vil nok gå over av seg selv, men hvis man ikke vil vente på det så må nok ungen gråte litt. Jeg syns mini er litt liten for noen form for skrikekur så jeg bare gir han mat en stund til jeg da. det tar jo bare 3 min og så sovner han igjen...

Men hvis han våkner hver 2, time natta gjennom så blir det noe annet.....

DU kan jo prøve å gi velling eller en flaske mme på kvelden.

Gutten min får erstatning på kvelden hvis jeg ikke får pumpa nok til å gi ekstra flaske før legging...........

Skrevet

Vet ikkje om det blir helt det samme..men no når vi har vært mye ute å reist, så har han Jonas sove lamme mæ dær vi har vært på besøk. Da har det vært mye pupping...3-4 gang om natta...Men no når vi e kommet hjem å han sover i si ega seng, så e det 1-2 gang pr natt. Æ personlig trur at grunn tell at han spiste så mange gang når vi va borte, va at han hadde puppen så lett tilgjengelig..men det no det æ tænke :-)

Skrevet

Min er akkurat lik. Og han våkner pga tannkløe. Ingenting som hjelper annet enn pupp som trøst. Snart kapitulerer jeg og kjøper en smokk for å se om den kan hjelpe. Dentinox hjelper ikke.

Skrevet

Gutten min holder på med tenner han også så det har nnok noe å si ja : )

Skrevet

Akkurat det samme her, vil ikke ha puppen om dagen, bare når han er stup trøtt, eller når han holder på å våkne - Grøt om kvelden, pupp hver annen time om natta....Vi ligger i samme seng, har gitt opp det å ta han opp og ned jeg også... Vil gjerne snu på dette. Han er 5 mnd

Skrevet

Har ingen tips dessverre...men det er godt å høre at det ikke bare er meg som er oppe om natta! Her varierer det mellom 4-8 ganger om natta nå for tida, og jeg begynner å bli sliten kan du si! Lurer på om det er tenner som plager henne....

Har lest No Cry Sleep Solution nå, men så langt har ikke noe hjulpet :(

Hun er 6 mndr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...