Aylinah Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Da er det 4 dager igjen også er man høygravid,kan ikke skjønne hvor tiden ble av hehe
Happy H Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 så flott mage då!!!!!!!!!!!!godt å se d ikkje bar e meg som får en kjempe tut. eg va mye større enn d der når eg fødte jenten min, folk lo når de såg meg vettu=) alle va hvertfall hellig overbevist om at d va en gutt, m den mage formen. ka får du?
eh81 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 nice;) ja, nå er vi plutselig høygravide, helt rått vettu. hihiiiii.......... har blitt syk, jeg, så jeg ligger på sofaen under pleddet og synes litt synd på meg selv. hehe.. har sånn trykk i skællen og nakken. o du store influensa..... hjemme alene også, sambo dro på fylla på skjærhalden i går, og han er fortsatt full kan du si....
Aylinah Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Takke takk,syns magen er helt okay hehe Koser meg bare med den jeg da ) Nei,jeg har ingen anelse om hva det blir.Gjetter hardt på gutt,meneh jeg begynner å bli litt usikker ja hehe ) eh81: Uff da,hehe......Si at du skal nok pokker få tatt igjen om 1 halvt år influensa er ikke noe særlig,driver å nyes og snørrer om dagen jeg da,så skal krysse fingrene for at jeg slipper unna hehe
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Magen min sitter høyere opp, begynner med brystbenet....det er vel derfor mange tror det blir jente.....
Miss L å di Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 stooooore, feite damen.... hehehe... neida. Nyyyydeliiiig!!! *smask*
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 På det første bilde tatt fra siden, ville jeg ha gjettet gutt.... det sies at jentene bærer du høyt opp mot hjertet....guttene ligger langt nede. Min mage lurer mange...
Aylinah Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Hvalrossen Miss L ute med leppe å Flire hehe...Love yah Bell : Hehe ja,alt det der har jeg gitt opp å høre på jeg ) klarer aldri i verden å gjette hva som kommer ut uansett ) Men,gøy å gjette da :o9
Miss L å di Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 sånn da splætt... nå har jeg og bilde :-)
Aylinah Skrevet 5. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2007 Du snakker om meg hehe,se på den GIGA magen der a gitt hehe ) FLOTTE magen sier jeg nå bare )
Miss L å di Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 ja vi er smellvakre begge to... Det får alle andre bare godta! hehehehehe... bolledamene...
Aylinah Skrevet 5. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2007 Sexy er vi jah det sier samboern hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå