Happy H Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei kor får en kjøpt skinnposer til vogn. Veit ikkje om d heter d, men sånn m saueull inni. sånne skikkelige som vi hadde når vi var liten? gjerne med cordfløyel trekk.. syns de e så fine og ikkje minst gode!!!
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ja de er kjempe fine har en slik selv...... har du en med glidlås på sidene eller på midten av posen?? jeg har på midten og har lyst å kjøpe en ny som er glidlås på begge sider.....
Happy H Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 eg har ikkje, men har lyst på en sånn. vet du kor eg kan få kjøpt de? har og lyst på sånn med glidelås på sidene=)
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 ser du bor i Bergen.....kanskje du har babyshop i Bergen?? eller en annen babybutikk i Bergen distriktet...(er ikke kjent der for jeg har aldri vært der ) jeg kjøpte min på storkene i Tønsberg hvor jeg bor.. ja jeg ville kjøpt med glidlås i sidene....
Baby Hilde Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 De har skinnpose på Fru Lyng i hvert fall. Men om det er cord trekk vet jeg ikke. Men vi har sett på en som har glidlås rundt hele slik at man slipper å riste baby`n oppi... De har det på Babykos også..
Happy H Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 tror ikkje de har babyshop her. har sjekket simobutikken, brio og reflex. hadde ikkje der. Har storkene nettsider?
Happy H Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 flottis,då ska eg ta en tur på babykos fru Lyng har vell nettsider?mener å huske d, har du linken?
yasumi Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Hei, Nøstebarn har slike skinnposer, vel er de ganske dyre, men du kan sjekke ut hjemmesida deres www.nostebarn.no (de har butikk i både Bergen og Oslo, ellers kan man bestille varer på hjemmesida).
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 du kan se på linken her http://www.storkene.no/ men de har ikke så mange varer på nettsiden synes jeg...det er heller dårlig
Happy H Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 flottis..tusen takk alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå