familien kaos- komplett Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 For en tid tilbake var det alltid noen som laget en daglig KNIPETRÅD, hver gang jeg så den kom jeg på å ta dagens knipeøvelser. Så, ettersom ingen andre lager den lenger så kan jo jeg gjøre det:) Kom igjen å KNIIIIP!!!!! Det er en god investering i fremtiden.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Takk skal du ha dette er eg sløv på..........................
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 ***KNIIIIIIIP!!!!!!!!!!!*************' et godt tips: skriv lapper som det står KNIP på, og heng dem opp på kjøleskapet, på badet, legg dem i brødskuffen, hva som helst =) eller ha daglig alarm på mobilen som minner på...
Tigermor. Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Ehhhh, mulig at jeg er dum, men denne knipinga er det det samme som å late som man kniper av urinstrålen når man er på do??? Hvor lenge skal man knipe osv?
temi & keli Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 bra jobba ) Her går det ofte i glemmeboka..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 JA det er det plus gjerne å løfte opp alt der nede med musklene... hvor mye? Sagt på en annen måte hvert knip er en innvistering i å holde deg tørr når du blir gammel og grå.....
fastik Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Flott tiltak.... er sløv til å huske på dette. Til deg som spurte om knipeøvelse. Fikk et godt tips: tenk på at du har ei lita kule oppe i skjeden. Ta heisen opp med den 3 etg. i sakte tempo. Samme runde ned igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå