krabbetrollet Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er det et bra sted å reise for en familie med 3 små barn? :-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ja, det har jeg;-) Men, Oahu er mer en kjent ferieøy (det er jo det Honolulu og sånt ligger....) Derimot er Maui litt mindre ferieferieferie øy... Er jo ganske mange folk der og da, for å si det sånn... Men synes det var en smule finere der enn på Oahu;-) Hawaii er fint for en liten småbarnsfamilie, ja.
krabbetrollet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Flyturen er jo lang, det sier seg selv :-) Men hvor lang, vet du det?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Den er lang ja.... Jeg aner ikke hvor lang tid den tar fra Norge akkurat... Men fra California så tar den 5-6 timer om jeg ikke husker heeelt feil. Så flyr du sikkert til Amsterdam eller Frankfurt fra Norge... Det tar ca. 2 timer... Så spørs det på hvor i USA du skal fly til Hawaii fra... Flyr du inn til Chicago tar det ca. 7 timer... Og flyr du til Seattle eller California tar det rundt 9-10.... Så er et stykke;-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Også hawaii som er ca. 7 timer etter det hvis du flyr fra Seattle, og kanskje rundt 8 eller 9 fra Chicago.
krabbetrollet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Hehe... Blir noen timer ja :-) Takk for svar :-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Men må nesten anbefale Fiji eller Maldivene eller Mauritius fremfor Hawaii, da;-)
krabbetrollet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Takk for tips, jeg må sjekke globusen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå