Gå til innhold

Spasmegutt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter! Har dere noen gang merket at babyen kommer med spark som kjennes som en liten liten fisk som spreller? Det er så rart, jeg er jo vant til de vanlige seige bevegelsene nå fordi han har blitt så stor, men av og til kommer det altså noe som minner litt mer om sprell enn spark.

Noen andre som har kjent det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mm.. jeg har kjendt det.. hehe.. lurer på hva han driver med inni der?;)

Skrevet

Ja dette har også jeg merket! er i uke 32 nå :) Av og til kommer det noen sprell som jeg ikke skjønner helt hva er:) Trodde også at han begynte å få liten plass inni der, akkurat som bølger inni der;) hehe

Skrevet

Jeg har en gang kjent et skikkelig sprell som om hun sov og så drømte at hun falt, og slo ut med armer og bein lynraskt. Så helt stille igjen. Men hun kan vel ikke drømme om å falle når hun ikke vet hva det er å falle... så det kan ha vært en spastisk bevegelse. Skikkelig rart og ikke som hun pleier å bevege seg.

Skrevet

jeg har også kjent det, ganske ofte egentlig gjennom hele svangerskapet...hver gang jeg kjenner det så er jeg redd hun har en form for anfall eller noe slikt...kjente ikke slik med førstemann.

det går liksom så fort at jeg kan ikke tenke meg at noen skal klare å bevege seg så fort uten å være superhelt eller ha anfall...tror nok ikke det er superhelt i magen hvertfall,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...