Gå til innhold

Kallenavn på barna

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen rundt dere som bruker kallenavn på barnet ditt, eller bruker de navnet? Og hva gjør dere selv?

Bruker dere kallenavn på nevøer/nieser/venners barn dersom de har det, eller bruker dere navnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Bruker mye kallenavn på ungene, minsta kalles mest Tubby, siden hun er litt Tjubby hihi:) Mellomste går det mye i Pøni til:)

Skrevet

dytt =)

Skrevet

Vi kaller vesla for Nutta.

Var mannen min som tok initiativ til det kallenavnet da hans farmor hadde det som kallenavn.

Bruker navnet hennes oftere enn kallenavnet.

Moren min prøver desperat å "innføre" Klumpen som kallenavn.. he he

Jeg kaller av og til nevøen min :) for KLUMPEDUMPEN eller DUMPEN...... Og av og til Larsern..... :) Men mest navnet hans da... vil ikke min kjææææææææææææææææææææææææææære svigerinne skal bli like oppgitt over meg som det jeg er av moren min.. he he

Skrevet

Her går det mest i Lille, eller i Navnet hennes - mor... :)

Skrevet

Snoopy, for hun har så søt nese:)

Skrevet

Her går det i snuppa eller hønepøne (skravler og skravler-lik sin mor iflg pappan)

Når hun var fersk mini, kalte vi henne Fatima, forde hun var en smule stor da hun ble født..hehe Flere på barsel avd lurte på om hun hadde en pappa med utenlask opprinnelse siden hun "het" Fatima...hehehe

Skrevet

pappa kaller henne larita.. betyr noe sånt som "lille lara" han er chilensk og det er vel noe de bruker der.

jeg kaller henne mest lara, men også troll og gull :)

Skrevet

seb, sebbern, koseklumpen, før kalte jeg ham bolla, bestefaren kaller ham bastiansen, også selve navnet hans da :)

Skrevet

Kaller henne Loppa! Hun er liten og aktiv :o)

Hvis hun er veldig survete kaller jeg henne Surviva ;P

Sønnen til ei av mine nærmeste kaller jeg Oyskipoyski.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...