Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Sambo ligger fortsatt å sover, mens jeg har vært våken snart i to timer. Har ikke hjerte til å vekke han heller, da han jobber så mye ellers i uken. Men jeg kjeeeder meg virkelig! (høres ut som jeg er tre år her) Dessuten er søndag kosedagen vår, så jeg ønsker heller ikke å forlate hjemmet. Men begynner virkelig å bli rastløs her, i går fortalte han meg at han sov til halv to!!!*gulp* Hvorfor er han så trøtt? er han den gravide? dessuten har han munchies hele tiden. kanskje han rett og slett er den gravide.
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 hvor mere han sover jo mere trøtt blir han! tror jeg hadde blitt sur om min sambo hadde sovet til 1330 en lørdag....tror jeg hadde vekt han om han ikke hadde våkna innen kl 13! han må jo få ut litt av søndagen også ikke bare ligge der å purke og sove. sambo var ute kl 07.15 å begynte å male huset han hehe... han holder på fortsatt, har hatt 2 små pause da
Happy H Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 hvis d e nokke trøst sover min mann og.. men skjønner du e rastløs,e på tide å vekke de no!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha en fin kose dag!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 skal begynne å lage litt frokost. da må han våkne!
Krolla og Theodor Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 skulle ønske jeg ble vekket av kirkeklokkene..... begynte på jobb kl 0745 og var oppe kl 0630, etter å ha lagt meg kl 00:00. Hvilket medførte for lite søvn i disse dager, men jeg kunne ikke legge meg: Leste Harry Potter... gud bedre så spennende. Jeg hadde trampet litt rundt for å vekke ham, kanskje støvsugd litt (på hodeputa hans)
Aylinah Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Du bor vel ikke tilfeldigvis på Rolvsøy vel hehe,for her å dinga det noe så inn i grønnskogen i dag hehe
Erisa* Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Min mann sover også, han har vært på nattevakt, og våkner nok ikke før i halv fem-tiden. Kjedelig med slike nattevakthelger, blir litt ensomt her når han bare jobber og sover. Og jeg har ikke ork til å finne på noe selv heller, er ikke helt i form for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå