Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Huff, nå er jeg skikkelig redd. Jeg skulle bære ut et tørkestativ med klær på, og gikk rett på døra slik at jeg fikk en bråstopp og fikk kanten på stativet rett i magen... Ble et ganske hardt "slag"... Det gjorde ikke vondt, men er så redd i og med at det var rett på babyen. Sambo sier jeg ikke skal bekymre meg, men det er ikke lett.... Er forresten 19+6 i dag.
M*A*S*H* Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ungen ligger godt pakket inn i deg, med fostervann som buffer. Ta det med ro!!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Takk for beroligende ord, jeg vet jo egentlig det, men så blir det til at man tenker det verste...
M*A*S*H* Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Ting som har skjedd har skjedd, det er det ingen ting man får gjort noe med. Sett deg ned og kos deg i sofaen litt og tenk på noe hyggelig. Stor beroligende klem!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Nå skal ikke jeg være den som skremmer her altså. MEN, harde slag er selvfølgelig ikke bra. Babyen er veeeldig godt beskyttet inni der, men greit å sjekke etter om du kjenner like mye liv osv. Jeg er sikker på at det går bra altså:-)
Engle barn Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hei du.. Babyen din har det sikkert helt fint der inne, så lenge du ikke kjenner noen smerter el uvanlige "tak" i magen. Da jeg var ca 12 uker på vei gikk jeg i 17 mai tog med elsdte sønnen min, og det endte i knall og fall. Jeg snublet og gikk på trynet, falt rett på magen og falt så stygt at jeg slet leddbåndet i den ene tommelen min og måtte operere. He he, høres helt teit ut men jeg kan være ganske klønete til tider.. Men lille gutt imagen tok ingen skade av fallet, han er frisk som en fisk og jeg var øm i magen etter fallet. Men legen sa at magen tåler ganske mye, så jeg skulle ikke bekymre meg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 HI her! Jeg har kjent nå etterpå liv heldigvis, og tror det har gått bra. Men synes dette var ordentlig skummelt, og hadde aldri tilgitt meg selv om det skulle gått galt... Takk til dere som har skrevet inn!
Krokodillemor Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Det er nok veldig mye mer behagelig for deg enn for babyen. Med mindre du får mer vondt, begynner å blø eller lignende så tror jeg ikke du skal bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå