Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er her jeg. viser seg at gutten i magen er staere enn jeg trodde. he he... så i dag glemmer jeg alt som heter fødsel. har bakt mange kaker og skal feire bursdagen min. : ) kanskje han da blir fristet til å komme ut. he he..

Skrevet

uff uff... jaja han kommer snaaart =) svigerinnen min som hadde termin samtidig som deg ligger på føden nå, han kommer forhåpentligvis i løpet av dagen... så da må du også komme deg opp der =) kanskje jeg ser deg når jeg skal besøke henne =) kaker hjelper nok på. gratulerer med dagen eller overstått eller hva det er =P

Skrevet

takk for det, ja det er i dag. er jo bare typisk om han kommer i dag. he he.. har sagt fra dag en at 5 aug må han ikke komme. da jeg vil at han skal få ha sin egen dag. vannet går vel i besøket el noe sånt. he he... åh så spennede... krysser fingrene for svigerinnen din!!

Skrevet

hehe ja da kommer han vel i dag... =) ja svigerinnen min har det litt kjipt nå for det går så j***la treigt. vannet gikk natt til i går og fremdeles bare 1 cm åpning. men sånn skal ikke du ha det. du får drømmefødselen du =) var på strilelandet i går jeg, full storm der ute jo! blåser du bort eller?

Skrevet

huff stakkar. det kan ikke være så kjekt. krysser alt jeg har for hun. he he.. ja hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg vel blåst bort her. godt med ekstra vekt av og til. ; )

Skrevet

hehe ja det var full storm... vi var i campingvognen til svigers, overnattet der... hele vognen holdt på å blåse bort men jeg holdt den nede ja! hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...