Gjest otilie79;) Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hvordan går det med dere? Litt dødt inne på siden vår:(
Gjest otilie79;) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hvordan går det med dere? Er dere her i dag?
Grigri m/3 gutter Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg er her. Har ikke vært så "aktiv" med slankingen i det siste, men veier meg fortsatt innimellom for å se at det ikke går opp ihvertfall. Har tenkt å ta veiing og måling i morra og fylle ut siden min. Kan ikke gi opp nå nei!
Gjest otilie79;) Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Godt å se at d var flere enn bare meg her da:) Ropa litt ei stund. Går så som så med opplegget mitt, skeia ut litt i ferien og sleit litt med å komme meg på rett spor igjen. Hadde satt i dag som dagen for å kutte ut søtt igjen, men så er det såklart litt snop igjen i huset, å det må jo spises opp før jeg kan være i "rute" hihi:) Men hvordan får vi fyllt inn vekta, vi som ikke har sånn blogg?
Grigri m/3 gutter Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Har du ikke dagbokfunksjon under ditt nick på piczosiden da? Jeg pleier å legge inn vekta der også, det er bare startvekta som er lagt inn i selve teksten av pølsa&tjompen. Vi har alltid rester av NOE som må spises opp føler jeg, er det ikke godis er det en middagsrest eller dessert, men desserter deler vi på da, eller så blir sambo sur, hehe.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg er og her... Med meg går det iallfall ikke opp, men heller ikke gått mye ned.. Ikke vært inne på siden vår på kjempe lenge... Om ei uke begynner vi å komme inne igjen i vanlige rutiner, så da er det full skjerpings..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå