Trollet73 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei. Får ikke å tïl å sende pm, så jeg skriver her. Flower arrangement er to sveiv, én for vasene og én for blomster og stilker. Flere farger på blomster krever flere sveiv. Av nye dies har jeg spekkhugger, kamskjell, colaboks, alle figurdiesene som følger den lilla tangen (masse tags, hjerter, stjerner), en liten konvolutt (revolution), Om du sender meg mailadr din, så skal du få bilde av alle diesene.
Tre små & mammaen Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Enn den fluorish`en? mange sveiv er det da?
Tre små & mammaen Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Ok, da vet jeg det:) kommer tilbake til deg på pm ang. det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå