Gå til innhold

to små & mammaen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Får ikke å tïl å sende pm, så jeg skriver her.

Flower arrangement er to sveiv, én for vasene og én for blomster og stilker. Flere farger på blomster krever flere sveiv. :)

 

Av nye dies har jeg spekkhugger, kamskjell, colaboks, alle figurdiesene som følger den lilla tangen (masse tags, hjerter, stjerner), en liten konvolutt (revolution), Om du sender meg mailadr din, så skal du få bilde av alle diesene.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enn den fluorish`en? mange sveiv er det da?

Skrevet

Det er bare én sveiv.

 

Skrevet

Ok, da vet jeg det:) kommer tilbake til deg på pm ang. det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...